Στη συγκεκριμένη περίπτωση το βασικό καύσιμο είναι το φυσικό αέριο.
Μια δεξαμενή 21 kg συμπιεσμένου φυσικού αερίου αναλαμβάνει να τροφοδοτήσει τον turbo κινητήρα.
Η εργοστασιακή μέση κατανάλωση υπολογίζεται στα 4,2 lt/100km (115 gr/km CO2), νούμερο που μεταφράζεται σε αυτονομία 500 km.
Για περιπτώσεις έκτακτης ανάγκης υπάρχει και ρεζερβουάρ για απλή «αγνή» αμόλυβδη βενζίνης, το οποίο όμως χωρά μόλις 12 lt καύσιμο.
Η νέα έκδοση της B-Class υπόσχεται εκτός από οικολογική συνείδηση να επιτυγχάνει τα 0-100 km/h σε 9,1’’.