Η διαφορά είναι πως ο χρήστης θα μπορεί να φτιάξει το δικό του φωτοβολταικό πάρκο, να παράγει ενέργεια, να την πουλήσει στο ηλεκτρικό δίκτυο και να συνάψει συνεργασίες με άλλους διαδικτυακούς “επενδυτές”.
Το νεό παιχνίδι, που κεντρικό νόημα θα έχει την διασκέδαση αλλά και διαπαιδαγώγηση μικρών και μεγάλων για την εξοικονόμηση ενέργειας και την διάδοση των ανανεώσιμων πηγών, θα είναι διαθέσιμο και σε άλλες πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης, όπως το Twitter.
Στον σχεδιασμό της εφαρμογής συμμετέχει ελληνική εταιρεία η οποία ήδη συνεργάζεται με το Facebook για θέματα ενεργειακής εξοικονόμησης στις χρήσεις τυο διαδικτύου.
Το νέο παιχνίδι αναμένεται να εντυπωσιάσει, με τις επιλογές που θα δίνει στους χρήστες του διαδικτύου, και θα τους φέρνει πιο κοντά στον τρόπο με τον οποίο παράγεται η ηλεκτρική ενέργεια.