Το ποσό, όπως αναφέρει το περιοδικό, αφορούσε αποζημιώσεις προς την εταιρεία MTU, η οποία κατασκευάζει τον κινητήρα του αεροσκάφους, καθώς η Γερμανία περιόρισε την αρχική της παραγγελία από 180 σε 140 αεροσκάφη και εκταμιεύθηκε τον περασμένο Δεκέμβριο, χωρίς να ενημερωθεί ούτε ο Τόμας Ντε Μεζιέρ, ο οποίος βρισκόταν ακόμη στο υπουργείο, αλλά ούτε και η Ούρσουλα Φον Ντερ Λάιεν η οποία είχε ήδη ανακοινωθεί ως διάδοχός του.
Οποιαδήποτε εκταμίευση ποσού άνω των 25 εκατομμυρίων ευρώ πρέπει να λάβει έγκριση από την Επιτροπή Προϋπολογισμού της Βουλής και οι αρμόδιοι υποστήριξαν ότι η Βουλή ήταν εκείνο το διάστημα κλειστή και όλοι ήταν πολύ απασχολημένοι με τα ζητήματα του νέου κυβερνητικού συνασπισμού. Παραμένει ωστόσο ασαφές γιατί το ζήτημα δεν τέθηκε στις ομάδες διαπραγματεύσεων για τον συνασπισμό, σημειώνει το περιοδικό.
Σύμφωνα με το δημοσίευμα, η εταιρεία MTU είχε αρχικά υποστηρίξει ότι ο περιορισμός της γερμανικής παραγγελίας θα της κόστιζε 340 εκατομμύρια ευρώ. Ζήτησαν 100 εκατομμύρια ως αποζημίωση από το Βερολίνο, αλλά, κατόπιν διαπραγμάτευσης, δέχθηκαν να λάβουν μόνο 55 εκατομμύρια.
«Προσβολή για το Κοινοβούλιο» αποτελεί το ζήτημα, σύμφωνα με τον επικεφαλής των Πρασίνων στην Επιτροπή Τομπίας Λίντνερ, ο οποίος τόνισε ότι «το υπουργείο Άμυνας δεν διδάχθηκε από τα προηγούμενα σκάνδαλά του».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Η κρίση δεν πάει Γερμανία! Κέρδη 2 δισ. για την Μπούντεσμπανκ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Ταράζει την κυβέρνηση της Μέρκελ το σκάνδαλο της παιδικής πορνογραφίας