Τηλεοπτική διαφήμιση για το αποσμητικό χώρου για την τουαλέτα Bref Duo Stick που κυκλοφόρησε την περασμένη εβδομάδα στη Ρωσία ενόχλησε τους Ουκρανούς–πολλοί εκ των οποίων παρακολουθούν την ρωσική τηλεόραση.
Στην διαφήμιση, το αποσμητικό χώρου σε χρώμα κίτρινο και μπλε έχει το σχήμα μίας μικρής σημαίας και τοποθετείται κάτω από το κάθισμα της λεκάνης.
“Μία γελοία ιδέα από ανθρώπους απολίτιστους”, έγραψε ένας Ουκρανός ανεβάζοντας την διαφήμιση στο YouTube.
Ο Τόρι Μπίρολ, γενικός διευθυντής της Henkel στο τμήμα των προϊόντων οικιακής φροντίδας του ουκρανικού παραρτήματος, δήλωσε σήμερα στο πρακτορείο ειδήσεων Ρόιτερς ότι η εταιρεία απέσυρε το προϊόν τρεις μέρες αφότου έγιναν τα παράπονα.
“Λυπούμεθα πολύ αν οι πολίτες προσβλήθηκαν από το σχήμα του νέου μας προϊόντος. Σταματήσαμε την παραγωγή, την διάθεση και την τηλεοπτική του διαφήμιση”, πρόσθεσε.
Ο Μπίρολ είπε ότι το αποσμητικό, το οποίο κυκλοφόρησε στην κεντρική και ανατολική Ευρώπη αλλά όχι στην Ουκρανία, ήταν κίτρινο για να υποδηλώνει την μυρωδιά λεμονιού και μπλε για να συμβολίζει το νερό και την υγιεινή.
Διαβάστε
Όλα του γάμου δύσκολα! Απρόοπτα πριν και μετά το χορό του Ησαϊα