Η Nike έχει γράψει ιστορία με το σύνθημα Just Do It. Αυτή τη φορά, με αφορμή τη δολοφονία του Τζορτζ Φλόιντ στη Μινεσότα από αστυνομικούς, η εταιρία με ένα συγκλονιστικό βίντεο ζητάει για μια φορά να μπει το «όχι» στο σύνθημά της. Και η μεγάλη ανταγωνίστριά της, η Adidas βάζει πλάτη!
Η Nike έφταξε ένα βίντεο ενός λεπτού. Σε μαύρο φόντο, όπως οι μέρες που ζουν οι ΗΠΑ μετά τη δολοφονία του 46χρονου Φλόιντ από τον λευκό αστυνομικό.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Click4more Ασφυκτιούν οι ΗΠΑ: Οργή, λεηλασίες και συλλήψεις – Διαδηλώσεις χωρίς τέλος για τη δολοφονία Φλόιντ
«Για μια φορά, Don’t Do It. Μην παριστάνεις ότι δεν υπάρχει πρόβλημα στην Αμερική. Μη γυρνάς την πλάτη σου στο ρατσισμό. Μη δέχεσαι να αφαιρούνται ζωές αθώων. Μη βρίσκεις δικαιολογίες. Μην πιστεύεις ότι αυτό δεν σε επηρεάζει. Μην κάθεσαι και μην μένεις σιωπηλός. Μην πιστεύεις πως δεν μπορείς να είσαι μέρος μιας αλλαγής. Ας είμαστς όλοι μέρος της αλλαγής» αναφέρει το συγκλονιστικό βίντεό της η Nike.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Αυτό το video που ανέβηκε στα social media της Nike δεν δίστασε να μοιραστεί η ανταγωνίστριά της, η Adidas. Αφήνοντας κατά μέρος τον σκληρό ανταγωνισμό, η Adidas έκανε retweet, στέλνοντας κι ένα μήνυμα: «Όλοι μαζί θα προχωρήσουμε μπροστά. Όλοι μαζί θα αλλάξουμε τα πράγματα».
Together is how we move forward.
— adidas (@adidas) May 30, 2020
Together is how we make change. https://t.co/U1nmvMhxB2
Δεν είναι η πρώτη φορά που η Nike κάνει διαφημιστική εκστρατεία θίγοντας κοινωνικά ζητήματα.
Το 2018, σε μία από αυτές δέσποζε η μορφή του παίκτη του αμερικάνικου ποδοσφαίρου Κόλιν Κάπερνικ, που μπήκε στη μαύρη λίστα εξαιτίας της διαμαρτυρίας του για τη ρατσιστική βία της αστυνομίας.
Ο Κάπερνικ γονάτιζε κατά την ανάκρουση του εθνικού ύμνου πριν από τους αγώνες, μορφή διαμαρτυρίας την οποία είχαν μιμηθεί αρκετοί αθλητές, κάτι το οποίο προκάλεσε την οργή του Ντόναλντ Τραμπ και εν πολλοίς κόστισε στον Κάπερνικ την καριέρα του.