Το Facebook και το Snapchat καταδίκασαν την δολοφονία του Τζορτζ Φλόιντ και την φυλετική ανισότητα στις ΗΠΑ που “καίγονται” από τις βίαιες διαδηλώσεις.
Έτσι μετά την Intel, τη Netflix και τη Nike ακόμη δυο εταιρείες κολοσσοί όπως η Facebook και η Snapchat πήραν δημόσια θέση για την δολοφονία του Φλόιντμ εκφράζοντας ανησυχίες για διακρίσεις σε βάρος Αφροαμερικανών.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
«Είμαστε αλληλέγγυοι με την κοινότητα των μαύρων — και όλους εκείνους που εργάζονται για να αποδοθεί δικαιοσύνη προς τιμήν των Τζορτζ Φλόιντ, Μπρεόνα Τέιλορ, Αμάουντ Άρμπερι και τόσων άλλων τα ονόματα των οποίων δεν θα ξεχαστούν», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Facebook Μαρκ Ζούκερμπεργκ σε ανάρτησή του στo Facebook αργά το βράδυ της Κυριακής.
Είπε πως το μέσο κοινωνικής δικτύωσης θα δεσμεύσει ποσό ύψους 10 εκατ. δολαρίων για οργανώσεις που εργάζονται για τη φυλετική δικαιοσύνη.
Η σύλληψη του Φλόιντ, 46 ετών, καταγράφηκε σε βίντεο στο κινητό τηλέφωνο ενός περαστικού που έγινε viral και δείχνει έναν αστυνομικό να τον ακινητοποιεί στο έδαφος πιέζοντας παράλληλα το γόνατό του πάνω στον λαιμό του Φλόιντ που ακούγεται να λέει με λέει: «Σας παρακαλώ, δεν μπορώ να αναπνεύσω».
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
«Είμαι συντετριμμένος και εξοργισμένος από τη μεταχείριση που επιφυλάσσεται στους μαύρους και τους έγχρωμους στην Αμερική», ανέφερε σε εσωτερικό σημείωμα ο διευθύνων σύμβουλος της Snapchat Έβαν Σπίγκελ.
«Πρέπει να ξεκινήσουμε μια διαδικασία για να διασφαλίσουμε πως η μαύρη κοινότητα της Αμερικής ακούγεται σε όλη τη χώρα».
Την Παρασκευή η NIKE χρησιμοποίησε το εμβληματικό σύνθημά του για να αυξήσει την ευαισθητοποίηση εναντίον του ρατσισμού.
«Για Μια Φορά, Μην το Κάνετε. Μην υποκρίνεστε ότι δεν υπάρχει πρόβλημα στην Αμερική. Μην γυρνάτε την πλάτη σας στον ρατσισμό», ανέφερε η εταιρία σε βίντεο με πάνω από έξι εκατομμύρια θεάσεις που μοιράστηκαν διασημότητες και η ανταγωνίστρια Adidas.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ