Έτσι, το νέο συμπέρασμα είναι πως το αεροπλάνο στο οποίο επέβαιναν 239 άνθρωποι, δεν συνετρίβη στην περιοχή του νότιου Ινδικού Ωκεανού όπου το έψαχναν για ολόκληρες εβδομάδες.
“Στο εξής μπορούμε να βεβαιώσουμε ότι η περιοχή αυτή δεν είναι το σημείο όπου κατέληξε η πτήση ΜΗ370”, δήλωσε σε ανακοίνωσή του το Κέντρο Συντονισμού διεθνών ερευνών (JACC) για τον εντοπισμό του Μπόινγκ 777, το οποίο θα εδρεύει στο Περθ της Αυστραλίας.
Κάτι ανάλογο είχε δηλώσει και νωρίτερα στο CNN ο Μάικλ Ντιν στέλεχος του Πολεμικού Ναυτικού των ΗΠΑ που συμμετέχει στην έρευνα: τα ηχητικά σήματα που εντοπίστηκαν στο νότιο Ινδικό Ωκεανό στις αρχές Απριλίου με υποβρύχιες συσκευές κατά πάσα πιθανότητα δεν προήλθαν από τα μαύρα κουτιά του αεροσκάφους των Μαλαισιανών Αερογραμμών.
Σύμφωνα με τον ίδιο, έχει πλέον αποδειχθεί ότι αυτά τα σήματα εστάλησαν από άλλη πηγή. Πλέον η λειτουργία των μπαταριών των μαύρων κουτιών έχει πάψει και κανένα νέο στοιχείο δεν είναι δυνατόν να περιορίσει την ευρεία περιοχή αναζήτησης.
Το κέντρο συντονισμού (JACC) που αναζητά το MH370 ανακοίνωσε στις 22 Μαΐου την επανάληψη της έρευνας στα νερά του νοτίου Ινδικού Ωκεανού, εκατοντάδες χιλιόμετρα μακριά από τη δυτική ακτή της Αυστραλίας, με τη βοήθεια ενός αμερικάνικου υποβρύχιου ρομπότ του Bluefin – 2.
Όμως το αυστραλιανό πλοίο που μετέφερε το υποβρύχιο ρομπότ, αναγκάστηκε να εγκαταλείψει την αποστολή αναζήτησης στις 28 Μαΐου παρότι δεν είχε ολοκληρωθεί η έρευνα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Malaysian Airlines: Σε 47 σελίδες η πορεία της πτήσης MH370
Tο πρώτο βιβλίο για το χαμένο boeing – Υποστηρίζει ότι καταρρίφθηκε από το στρατό
1 στους 10 αμερικανούς πιστεύει πως εξωγήινοι ευθύνονται για το χαμένο boeing!
Ακούστε την τελευταία συνομιλία από την πτήση της Malaysia Airlines!
Συντρίμμια οι ελπίδες για το Boeing 777 της Malaysia Airlines