Με την επωνυμία #ThankYouHeroes, η Mattel παρουσίασε κούκλες που τιμούν όσους είναι στην πρώτη γραμμή της μάχης ενάντια στον κορονοϊό.
Οι φιγούρες της Mattel είναι αφιερωμένες στους γιατρούς, υγειονομικούς, οδηγούς και υγειονομικούς ασθενοφόρων. Το σύνολο των εσόδων θα διατεθεί για την πρωτοβουλία «#FirstRespondersFirst», η οποία εγκαινιάστηκε για τη στήριξη των υγειονομικών άμεσης επέμβασης που είναι στην πρώτη γραμμή της αντιμετώπισης της πανδημίας.
«Εγκαινιάσαμε τη #FirstRespondersFirst για να στηρίξουμε τους υγειονομικούς και τις οικογένειές τους που είναι στην πρώτη γραμμή αυτής της πανδημίας» εξήγησε η Arianna Huffington, ιδρύτρια και διευθύνων σύμβουλος του Thrive Global, ενός από τους οργανισμούς που είναι πίσω από την πρωτοβουλία.
Mattel: Για τους μαχητές της ζωής
«Τα εμβληματικά προϊόντα της Mattel μιλούν βαθιά μέσα μας. Θα είναι υπέροχο να δούμε αυτή τη νέα σειρά Fisher – Price όχι μόνο να φέρνει χαρά στα παιδιά, αλλά να δίνει στους γονείς και σε όσους τα φροντίζουν έναν καινούργιο τρόπο να τιμήσουν τους υγειονομικούς άμεσης επέμβασης και τους καθημερινούς ήρωες και τις οικογένειές τους», συμπληρώνει η Ελληνοαμερικανίδα εκδότρια.
Η σειρά της Mattel περιλαμβάνει 16 διαφορετικές φιγούρες, ενώ συμπληρώνεται και από ένα σετ με μικρές φιγούρες (γιατρός, νοσοκόμα, υγειονομικός ασθενοφόρου, οδηγός ασθενοφόρου και υπάλληλος σε σουπερμάρκετ).
«Η #ThankYouHeroes σχεδιάστηκε για να κάνει αθάνατους και να τιμήσει τους υγειονομικούς και τους καθημερινούς ήρωες και για να είναι κίνητρο για επιπρόσθετες δωρεές για τη στήριξη των υγειονομικών πρώτης γραμμής» τόνισε ο Chuck Scothon, πρώτος αντιπρόεδρος της Fisher – Price και επικεφαλής του τομέα Παιδική και Προσχολική Ηλικία στη Mattel.
«Είτε αυτά τα παιγνίδια δοθούν ως δώρα για να αναγνωρίσεις κάποιον που εργάζεται στην πρώτη γραμμή είτε χρησιμοποιηθούν ως εργαλεία που θα υποβοηθήσουν τα παιδιά να κάνουν συζητήσεις για το πώς αισθάνονται, είναι ελπίδα μας ότι τα παιχνίδια μας Fisher – Price, και το παιχνίδι γενικότερα, μπορεί τελικά να κάνει πιο εύκολες και για τα παιδιά και για τους ενήλικες αυτές τις δύσκολες στιγμές».
Εκτός από την παρουσίαση αυτής της σειράς, η Mattel συμβάλλει στη μάχη κατά του Covid – 19 κατασκευάζοντας 500.000 προστατευτικές προσωπίδες για τους υγειονομικούς.
πηγή: ΑΠΕ – ΜΠΕ