Ο Pepper το ρομπότ “ζει” εδώ και πολλά χρόνια στην Ιαπωνία. Και τώρα επιστρατεύεται για να… βάλει ένα χεράκι στη μάχη κατά του κορονοϊού.
Πως μπορεί ένα ρομπότ να το κάνει αυτό; Στην Ιαπωνία βρήκαν τη λύση. Ο Pepper το ρομπότ αναλαμβάνει να υποδέχεται και να βοηθά τους ασθενείς με λίγα ή καθόλου συμπτώματα κορονοϊού που θα φιλοξενηθούν σε ξενοδοχεία του Τόκιο.
Η Ιαπωνία χρησιμοποιεί, πλέον, ξενοδοχεία για τη φιλοξενία ασθενών, που έχουν βρεθεί θετικοί στον κορονοϊό αλλά εμφανίζουν πολύ ελαφρά ή και καθόλου συμπτώματα και άρα δεν χρειάζεται νοσηλευθούν. Πολλά από τα ξενοδοχεία που άνοιξαν την Παρασκευή (01.05.2020) στο Τόκιο χρησιμοποιούν ρομπότ για να ελαφρύνουν το βάρος για το νοσηλευτικό προσωπικό.
Σε ένα ξενοδοχείο, τους ασθενείς-φιλοξενούμενους υποδέχεται ο “Pepper”, ένα ρομπότ που, λόγω των περιστάσεων, φορά προστατευτική μάσκα.
«Σας παρακαλώ, να φοράτε μάσκα στους εσωτερικούς χώρους», συμβουλεύει το ρομπότ. «Εύχομαι να αναρρώσετε το συντομότερο δυνατόν».
Ο “Pepper” δεν είναι το μοναδικό ρομπότ σε υπηρεσία στο ξενοδοχείο αυτό, που βρίσκεται στην περιοχή Ριογκόκου του Τόκιο. Ένα ακόμα ρομπότ χρησιμοποιείται για τον καθαρισμό διαφόρων χώρων του ξενοδοχείου, μεταξύ αυτών και των πιο επικίνδυνων “κόκκινων ζωνών”, στις οποίες το προσωπικό έχει περιορισμένη πρόσβαση.
Σε μια προσπάθεια να μην επιβαρυνθεί περισσότερο το υγειονομικό της σύστημα, η Ιαπωνία έχει δεσμεύσει πάνω από 10.000 δωμάτια ξενοδοχείων σε όλη τη χώρα για τη φιλοξενία ασθενών με ελαφρά συμπτώματα, σύμφωνα με το υπουργείο Υγείας.
Το ξενοδοχείο στην περιοχή Ριογκόκου μπορεί να φιλοξενήσει έως 300 ανθρώπους. Δύο νοσηλευτές θα βρίσκονται διαθέσιμοι στο ξενοδοχείο σε 24ωρη βάση, ενώ κατά τη διάρκεια της ημέρας θα υπάρχει και γιατρός.
Πηγή: ΑΠΕ – ΜΠΕ