Τρίτη, 5 Νοε.
15oC Αθήνα

Ποιός πιλοτάριζε το Boeing 777 της Malaysian Airlines; Είχε επιβάτης της μοιραίας πτήσης γνώσεις αεροπλοϊας;

Ποιός πιλοτάριζε το Boeing 777 της Malaysian Airlines; Είχε επιβάτης της μοιραίας πτήσης γνώσεις αεροπλοϊας;

– Νεο σενάριο δείχνει ότι ίσως να μην ήταν στο πηδάλιο ο πιλότος του Boeing 777 της Malaysian Airlines
– Το ενδεχόμενο της αεροπειρατείας δείχνει να υπερισχύει έως αυτή την ώρα
– Reuters: Σκόπιμα οδηγήθηκε προς τα νησιά Ανταμάν
– Οι κινέζοι είναι εξοργισμένοι με τους μαλαισιανούς – Τους κατηγορούν ότι δεν τους δίνουν επαρκείς πληροφορίες
– Γράφημα με τα 83 αεροπλάνα που εξαφανίστηκαν από το 1948
– Οι ιστορίες των επιβατών της μοιραίας πτήσης – Τα άσχημα παιχνίδια της μοίρας

Από νωρίς το πρωί δημοσιεύματα θέλουν το αεροπλάνο της Malaysian Airlines να έχει οδηγηθεί προς τα νησιά Ανταμάν.
Οι ειδικοί τώρα εξετάζουν ένα άλλο σενάριο. Να μην ήταν ο κυβερνήτης της πτήσης εκείνος που πιλοτάριζε το αεροπλάνο αλλά ένας άνθρωπος με γνώσεις αεροπλοϊας.

  Oι αρχές περνούν από κόσκινο έναν προς έναν τους επιβάτες προκειμένου να διαπιστώσουν εάν κάποιος ή κάποιοι από αυτούς είχαν γνώσεις αεροπλοϊας.

Σύμφωνα με δύο πηγές, ένα άγνωστο αεροσκάφος, που οι αρχές εκτιμούν ότι ήταν το αγνοούμενο Μπόινγκ, ακολουθούσε μία πορεία μεταξύ ενδεικτικών σημείων διαδρομής —γεγονός που δείχνει ότι ο χειριστής του τη δεδομένη στιγμή ήταν κάποιος που διέθετε την απαραίτητη εκπαίδευση— όταν εντοπίστηκε για τελευταία φορά το στίγμα του από το στρατιωτικό ραντάρ στα ανοιχτά των βορειοδυτικών ακτών της χώρας.

Το τελευταιο σενάριο τοποθετεί τις τελευταίες ώρες πτήσης του αεροπλάνου προς τα νησιά Ανταμάν που βρίσκονται ανάμεσα στην Θάλασσα του Ανταμάν και τον Κόλπο της Βεγγάλης.

“Αυτό που μπορούμε να πούμε είναι ότι εξετάζουμε σοβαρά το ενδεχόμενο σαμποτάζ, με την αεροπειρατεία να είναι ισχυρό σενάριο”, είπε ανώτατος αξιωματούχος της αστυνομίας.

Η αστυνομία της Μαλαισίας είχε πει και τις προηγούμενες ημέρες ότι ερευνούσαν το ενδεχόμενο κάποιος από τους επιβάτες ή τι πλήρωμα να είχε ψυχολογικά προβλήματα.

Ως ενδεικτικά σημεία διαδρομής ορίζονται οι γεωγραφικές θέσεις, που συντάσσονται υπολογίζοντας το γεωγραφικό μήκος και το γεωγραφικό πλάτος, και βοηθούν τους πιλότους να οδηγούν το αεροσκάφος κατά μήκος δεδομένων αεροδιαδρόμων.

Ύστερα από τα νέα αυτά στοιχεία, είπαν οι πηγές, οι διεθνείς έρευνες επεκτάθηκαν τόσο στη Θάλασσα του Ανταμάν όσο και στον Ινδικό Ωκεανό.

Το τελευταίο στίγμα

Σε μία πιο λεπτομερή περιγραφή σχετικά με τον εντοπισμό του Μπόινγκ από το στρατιωτικό ραντάρ που δόθηκε στη δημοσιότητα, οι δύο πρώτες πηγές είπαν ότι το τελευταίο επιβεβαιωμένο στίγμα της πτήσης MH370 ήταν στα 35.000 πόδια, περίπου 144 χιλιόμετρα στα ανοικτά της ανατολικής ακτής της Μαλαισίας με κατεύθυνση προς το Βιετνάμ και κοντά στο σημείο διέλευσης “Ιγκάρι”. Η ώρα ήταν 1:21 π.μ.
Σύμφωνα με τα δεδομένα από το στρατιωτικό ραντάρ, το αεροπλάνο στη συνέχεια έκανε απότομα στροφή προς τα δυτικά και κατευθύνθηκε σε ένα σημείο που ονομάζεται “Βάμπι”, βορειοανατολικά της επαρχίας Ατσέχ της Ινδονησίας, και χρησιμοποιείται από αεροσκάφη με προορισμό τη Μέση Ανατολή.

Από εκεί, σύμφωνα με την ίδια πηγή, κατευθύνθηκε νότια του νησιού Πουκέτ της Ταϊλάνδης και εντοπίστηκε για τελευταία φορά να κατευθύνεται βορειοδυτικά ακολουθώντας μία πορεία πάνω από τα Νησιά Ανταμάν που χρησιμοποιείται από πτήσεις με προορισμό την Ευρώπη. Η ώρα ήταν 2:15 π.μ. — η ίδια ώρα που έδωσε στη δημοσιότητα η Πολεμική Αεροπορία την Τετάρτη.
Ανώτατος αξιωματούχος της μαλαισιανής κυβέρνησης ανακοίνωσε ότι η Κουάλα Λουμπούρ συνεργάζεται με τις αμερικανικές αρχές για να διακριβωθεί αν υπάρχουν πληροφορίες από δορυφόρους που θα μπορούσαν να βοηθήσουν στον εντοπισμό του Μπόινγκ.
Παράλληλα, το Βιετνάμ περιόρισε τις επιχειρήσεις έρευνας και διάσωσης υποβαθμίζοντάς τις από “επείγουσες” σε “τακτικές”, όπως ανακοίνωσαν σήμερα οι αρχές της χώρας.
“Οι δυνάμεις έρευνας και διάσωσης θα διατηρήσουν να εργάζονται επί 24ώρου βάσεως με τον χαρακτήρα του ‘επείγοντος'”, αλλά ο χαρακτηρισμός των επιχειρήσεων ως “τακτικών” σημαίνει ότι “μόνο ένα τμήμα της συνολικής δύναμης θα μετέχει στις έρευνες”, διευκρίνισε στο Γερμανικό Πρακτορείο ο υφυπουργός Μεταφορών της χώρας Φαμ Κούι Τιέ, επικεφαλής της Εθνικής Επιτροπής Έρευνας και Διάσωσης.

Κίνα προς Μαλαισία: Σταματείστε το μαρτύριο της σταγόνας!

 

Εξοργισμένοι οι κινέζοι εξέδωσαν ανακοίνωση με την οποία απευθύνουν έκκληση στην κυβέρνηση της Μαλαισίας να τους παρέχει ό,τι πληροφορίες έχει προκειμένου να περιοριστεί το πεδίο των ερευνών.
Την στιγμή που στις έρευνες συμμετέχουν δεκάδες χώρες οι κινέζοι αξιωματούχοι περνούν το μαρτύριο της σταγόνας όσον αφορά στην πληροφόρηση. Σύμφωνα με το πρακτορείο ειδήσεων Xinhua η Κίνα έχει ερευνήσει 21.000 τετραγωνικά μίλια στην θάλασσα.

Στο γράφημα που ακολουθεί και δημιούργησε το Bloomberg απεικονίζονται 83 αεροπλάνα με 14 επιβάτες και πάνω που εξαφανίστηκαν από το 1948.


ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΣΕΡΕΤΗ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Οι τελευταίες ώρες των επιβατών της πτήσης 370 – Τα παιχνίδια της μοίρας – Οι “τυχεροί” και οι “άτυχοι”

Ανθρώπινο χέρι έκλεισε με διαφορά 14 λεπτών και τα δυο συστήματα εντοπισμού της πτήσης της Malaysian! – ΗΠΑ: Στο βυθό του Ινδικού το αεροπλάνο

Το ακούσαμε κι αυτό: “Προφήτης” είχε προβλέψει την εξαφάνιση του Boeing της Malaysia Airlines

Sky News: Δορυφόρος εντόπισε στίγμα από το Boeing αφού χάθηκε από τα ραντάρ

ABC: Το Αμερικανικό Πεντάγωνο παίρνει την κατάσταση στα χέρια του – Ξεκινά έρευνες στον Ινδικό Ωκεανό – Έχουν ενδείξεις ότι το αεροπλάνο κατέπεσε εκεί

Απίστευτο βίντεο: Οι πτήσεις μιας ημέρας σε 2 λεπτά!

 

ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Κόσμος Τελευταίες ειδήσεις

Σχολιάστε