Ήταν ο τρίτος αξιωματικός αυτός ο οποίος βρισκόταν στο πηδάλιο του νοτιοκορεάτικου πλοίου Sewol όταν αυτό πήρε κλίση και άρχισε να βυθίζεται, ενώ ο πλοίαρχος Λι Τζουν Σοκ πιθανόν δεν βρισκόταν στη γέφυρα, δήλωσε σήμερα ο γενικός εισαγγελέας της Νότιας Κορέας, που ηγείται της ομάδας η οποία διεξάγει τις έρευνες για το δυστύχημα σήμερα.
Παράλληλα οι έρευνες των δυτών στο πλοίο ξανάρχισαν, αλλά οι ελπίδες να βρεθούν ζωντανοί έστω κάποιοι από τους εκατοντάδες ανθρώπους που παγιδεύτηκαν στο εσωτερικό του έχουν εξανεμιστεί.
Εικόνες που μετέδωσαν τηλεοπτικοί σταθμοί απευθείας έδειξαν ότι το πλοίο βρίσκεται πλέον ολόκληρο κάτω από την επιφάνεια της θάλασσας.
Ο επίσημος απολογισμός των θυμάτων του δυστυχήματος, το οποίο σημειώθηκε την Τετάρτη καθώς το Sewol εκτελούσε ένα συνηθισμένο δρομολόγιο προς το νησί Τζετζού —μεταφέροντας 475 ανθρώπους, επιβάτες και πλήρωμα—, αυξήθηκε χθες βράδυ στους 25 νεκρούς, ενώ 271 άνθρωποι, ανάμεσά τους δεκάδες μαθητές, συνεχίζουν να αγνοούνται.
Το δυστύχημα σημειώθηκε σε ήρεμα νερά με μικρό βάθος, και η ομάδα η οποία διεξάγει την έρευνα για αυτό επικεντρώνεται στο ρόλο του 69χρονου πλοιάρχου και στις ενέργειες του πληρώματος. Τα αίτια του δυστυχήματος δεν έχουν γίνει ακόμη γνωστά.
Ο πλοίαρχος «ενδέχεται να μην βρισκόταν στη γέφυρα» όταν σημειώθηκε το δυστύχημα και «το πρόσωπο το οποίο βρισκόταν στο πηδάλιο εκείνη τη στιγμή ήταν ο τρίτος αξιωματικός», δήλωσε ο γενικός εισαγγελέας Παρκ Τζάε Οκ, ο οποίος έχει τεθεί επικεφαλής της ομάδας που διεξάγει την έρευνα για το ναυτικό δυστύχημα.
Γονείς μαθητών που αγνοούνται κατηγόρησαν τον πλοίαρχο του φέρι ως τον βασικό υπεύθυνο για το δυστύχημα, μερικές ώρες αφού ο ίδιος και η εταιρεία στην οποία ανήκει το οχηματαγωγό πλοίο ζήτησαν συγγνώμη για την τραγωδία.
Αυτόπτες μάρτυρες είπαν ότι ο πλοίαρχος και μερικά μέλη του πληρώματος εγκατέλειψαν το σκάφος την ώρα που άλλα μέλη του πληρώματος καλούσαν τους επιβάτες να μείνουν εκεί όπου βρίσκονταν, καθώς το πλοίο άρχιζε να βυθίζεται, περίπου 25 χλμ. νοτιοδυτικά του Τζιντό, ενός μεγάλου νοτιοκορεάτικου νησιού.
Διαβάστε επίσης: