Το 2.000 τελευταία χρονιά των εθνικών νομισμάτων και το ποσοστό 30% που κατείχε στις πωλήσεις στην Ευρώπη η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία ο αριθμός αυτός φέτος θα φτάσει το 44% σύμφωνα με προβλέψεις της UBS, όπως αναφέρουν σε άρθρο τους οι Financial Times.
«Κλειδώνοντας» το σύνολο της Ευρωζώνης κάτω από την ίδια νομισματική πολιτική, το ευρώ έδωσε σε πολλούς Γερμανούς κατασκευαστές ένα μεγάλο πλεονέκτημα έναντι των ανταγωνιστών τους σε χώρες όπως η Γαλλία, η Ιταλία και η Ισπανία, οι οποίες έχασαν τη δυνατότητα της εσωτερικής υποτίμησης με αποτέλεσμα να βγουν χαμένες στο παιχνίδι του επιχειρηματικού ανταγωνισμού.
Διαβάστε επίσης: