Αποχωρεί και ο οίκος μόδας Balenciaga από το Twitter, μετά τις αλλαγές που κάνει ο Έλον Μασκ στην πλατφόρμα. Ο Μασκ χάνει έτσι από την «επιχείρησή» του, ένα προφίλ που είχε έως τώρα 950.000 ακόλουθους και ταυτόχρονα, μεγάλη δύναμη στο χώρο τη μόδας.
Η απόφαση του brand να εγκαταλείψει το Twitter, έρχεται αφού πολλές μεγάλες εταιρείες, συμπεριλαμβανομένων των General Motors και Dyson, ανέστειλαν τις διαφημιστικές τους καμπάνιες εκεί. Υπεύθυνος δεν είναι άλλος από τον Έλον Μασκ και τις ελευθερίες που δίνει πλέον στην πλατφόρμα.
Ορισμένες εταιρείες και χρήστες έχουν εκφράσει ανησυχίες ότι τα σχέδια του Έλον Μασκ για μαζικές απολύσεις στο Twitter και η εστίαση στην προώθηση της ελευθερίας του λόγου, θα οδηγήσουν σε πιο χαλαρό έλεγχο περιεχομένου στον ιστότοπο, κάτι που θα μπορούσε να καταστήσει πιο δύσκολο για τους διαφημιστές να αποφύγουν τη σύνδεση με ρητορική μίσους και παραπληροφόρηση.
Στην πλατφόρμα, σύμφωνα με το bof, διεξάγονταν διαδικτυακές συζητήσεις για τον Balenciaga που ανήκει στον όμιλο Kering, καθώς ο Demna Gvasalia προκαλούσε ενδιαφέρον με τα σχέδιά του, όπως υπερμεγέθη αθλητικά ρούχα, γλυπτική ραπτική και διχαστικές δημιουργίες, όπως τα ακριβά υποδήματα Crocs.