Συγκλονιστικά είναι τα νέα στοιχεία για την ναυτική τραγωδία των ΗΠΑ. Οι εφτά ναύτες του αμερικανικού αντιτορπιλικού USS Fitzgerald, που βυθίστηκε, μετά τη σύγκρουση με ένα πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων υπό σημαία Φιλιππίνων, νότια του Κόλπου του Τόκιο, τις πρώτες πρωινές ώρες του Σαββάτου (17.06.2017) φαίνεται πως εγκλωβίστηκαν μέσα στο πλοίο και περίμεναν τον… θάνατο!
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Ειδικότερα, το Πολεμικό Ναυτικό διερευνά την τρομακτική πιθανότητα οι ναύτες, οι οποίοι αγνοούνται, να παγιδεύτηκαν μέσα στα δωμάτια τους καθώς έκλεισαν οι καταπακτές έκτακτης ανάγκης. Το φορτηγό πλοίο ACX Crystal χτύπησε στην πλευρά του “καταστροφέα” των ΗΠΑ από την ιαπωνική ακτή, ενώ μεγάλο μέρος του πληρώματος κοιμόταν.
Το τόξο του φορτηγού πλοίου, το οποίο προεξέχει κάτω από το νερό, τρύπησε τη χαλύβδινη θωράκιση του πλοίου, ανοίγοντας μια τρύπα στα δωμάτια όπου κοιμόνταν περισσότεροι από 100 ναυτικοί.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Οι καταπακτές έκτακτης ανάγκης έκλεισαν στα διαβαθμισμένα διαμερίσματα για να σταματήσουν το νερό. Για αυτό τον λόγο εικάζεται ότι οι επτά άνδρες που πέθαναν στο πλοίο ήταν κλειδωμένοι σε αυτα τα δωμάτια και απλώς περίμεναν τον θάνατο τους. αφού δεν μπορούσαν να ξεφύγουν.
Ο David Dykhoff, ένας συνταξιούχος καπετάνιος του Ναυτικού, δήλωσε στο GMA ότι «η νοοτροπία είναι πως πρέπει να πολεμήσουμε τις καταστροφές, τυχόν απώλειες, όπου και αν αυτές συμβαίνουν ώστε να διατηρηθεί το υπόλοιπο πλοίο. Και εγγυώμαι ότι ο καθένας θα έκανε ό, τι μπορούσε».
Ο καπετάνιος του Fitzgerald, Bryce Benson, κοιμόταν όταν η σύγκρουση συνέβη, αλλά επέζησε από το φρικτό περιστατικό. Είχε μεταφερθεί στο νοσοκομείο μετά το ατύχημα και σύμφωνα με πληροφορίες είναι σε σταθερή κατάσταση το Σάββατο.
Ένας αμυντικός εμπειρογνώμονας υποστήριξε ότι η σύγκρουση συνέβη απλώς και μόνο επειδή κανείς στο Κρίσταλ δεν ήταν εκεί για να δει τι συνέβη. “Υποπτεύομαι, από τα στοιχεία, ότι το ACX Crystal έτρεχε με αυτόματο πιλότο και κανείς δεν βρισκόταν στη γέφυρα”, δήλωσε χθες ο Steffan Watkins, σύμβουλος ασφάλειας της Janes Intelligence Review. “Αν κάποιος βρισκόταν στη γέφυρα, δεν θα είχε συμβεί αυτό”.
Σύμφωνα με τα στοιχεία, 15 λεπτά μετά την μοιραία σύγκρουση με το Fitzgerald, το πλοίο άλλαξε την πορεία του και αύξησε την ταχύτητά του. “Αυτή είναι, για μένα, η απόδειξη ότι ένας υπολογιστής οδηγούσε”, είπε ο Watkins. “Κανένας καπετάνιος μετά από μια σύγκρουση με έναν Αμερικανό Καταστροφέα Πολεμικού Ναυτικού δεν αποφασίζει να συνεχίσει έτσι την πορεία του”.