Site icon NewsIT

Άλλα κόλπα… από τον Burberry – Σε δάσος το show για την κολεξιόν 2021

25.09.2020 | 06:35
Άλλα κόλπα… από τον Burberry – Σε δάσος το show για την κολεξιόν 2021

Designer Riccardo Tisci poses backstage with models wearing creations from the Burberry Spring/Summer 2021 Collection during the London Fashion Week, amid the coronavirus disease (COVID-19) outbreak, in an undisclosed location, Britain, September 17, 2020. Burberry/Handout via REUTERS ATTENTION EDITORS - THIS IMAGE HAS BEEN SUPPLIED BY A THIRD PARTY. MANDATORY CREDIT. NO RESALES. NO ARCHIVES. NO NEW USES AFTER DECEMBER 31, 2020.

Μέσα σε δάσος έγινε πριν λίγες ημέρες το show παρουσίασης της κολεξιόν Άνοιξη/Καλοκαίρι 2021 του οίκου Burberry.

Χωρίς κοινό, η κολεξιόν «In Bloom», προϊόν συνεργασίας του βρετανικού οίκου μόδας με τη Γερμανίδα καλλιτέχνη Anne Inhof, μεταδόθηκε μέσω της πλατφόρμας Twitch. Επρόκειτο για «μια σύγκρουση της μόδας με την τέχνη» είπε για το show ο οίκος. «Η κολεξιόν ακούει στο όνομα “In Bloom” επειδή σκεφτόμουν γύρω από την αναγέννηση, γύρω από τους δυναμικούς νέους, γύρω από τη φύση που συνεχώς αναδημιουργεί τον εαυτό της» εκμυστηρεύτηκε ο διευθυντής δημιουργικού Riccardo Tisci.

Μετά από ένα «pre-show» – οικοδεσπότες του οποίου ήταν οι Erykah Badu, Rosalía, Steve Lacy και Bella Hadid – τα μοντέλα ελίχθηκαν σε μονοπάτια μέσα στο δάσος πριν φτάσουν στο σκηνικό του show, μια κυκλική κατασκευή που φιλοξενούσε την περφόρμανς της στενής συνεργάτιδος της Inhof, της μουσικού και καλλιτέχνη Eliza Douglas. Λευκοντυμένοι χορευτές στέκονταν σε πλήρη ακινησία καθώς τα μοντέλα κινούνταν μέσα στο σκηνικό. «Ο κύκλος είναι ιδιαίτερα συμβολικός – αναγέννηση, ανανέωση, ο κύκλος της ζωής» είπε ο Tisci, αναφερόμενος στη σκηνοθεσία. «(Σκεφτόμουν) το βρετανικό καλοκαίρι· αγκαλιάζοντας τα στοιχεία με μια καμπαρντίνα στην παραλία, αναμειγνυόμενος με την άμμο και το νερό. Οραματίστηκα τους ανθρώπους αυτού του χώρου ως τον φαροφύλακα κι έναν έρωτα μεταξύ μιας γοργόνας κι ενός καρχαρία, με φόντο τη θάλασσα και, στη συνέχεια, να τα φέρνω στη στεριά».

Οι κρεασιόν για τη γυναίκα είχαν το χαρακτηριστικό της αντιδιαστολής, συνδυάζοντας απαλότερα στοιχεία (τούλι, σιφόν, απαστράπτουσες παγιέτες) με πιο σκληρά, όπως ντένιμ, καρό υποκάμισα, αδιάβροχες καμπαρντίνες και βαριά πουλόβερ. Αντιθέτως, οι κρεασιόν για τον άντρα είχαν το βλέμμα στραμμένο στον πολύχρονο σύνδεσμο του Burberry με το νερό και τον ωκεανό (ο ιδρυτής του οίκου, ο Τόμας Μπέρμπερι ήταν ο εφευρέτης της αδιάβροχης καμπαρντίνας που φορούσαν στο Πολεμικό Ναυτικό αλλά και οι εξερευνητές των Πόλων στις αρχές του προηγούμενου αιώνα).

Το νερό «σήμερα, αντιπροσωπεύει την ελευθερία – μια απελευθέρωση, μια απόδραση, την έξαψη να εξερευνήσεις καινούργια και άγνωστα περιβάλλοντα. Μεγάλες εκτάσεις, μακρινούς ορίζοντες, απ’ όπου ανθίζει καινούργια ζωή» τόνισε ο Riccardo Tisci.

Πηγή ΑΠΕ ΜΠΕ

Tags:

Κόσμος Τελευταίες ειδήσεις

Exit mobile version