Το λάθος διορθώθηκε και το Facebook ζήτησε συγγνώμη, αλλά το κακό είχε γίνει και ουκ ολίγοι χρήστες έπρεπε να καθησυχάζουν συγγενείς και φίλους ότι ακόμη ζουν.
«Ήταν ένα τρομερό λάθος που διορθώσαμε όσο πιο γρήγορα μπορούσαμε. Λυπούμαστε γι’ αυτό που συνέβη», δήλωσε εκπρόσωπος του μέσου κοινωνικής δικτύωσης, σύμφωνα με το BBC.
Το σχετικό χαρακτηριστικό στα προφίλ των χρηστών που έχουν πεθάνει, εισήχθη πέρυσι τον Φεβρουάριο, επιτρέποντας στους χρήστες να μετατρέπουν τον λογαριασμό τους σε μια ιστοσελίδα εις ανάμνησή τους, αφότου θα έχουν αποβιώσει. Εναλλακτικά, μπορεί κανείς να δώσει εντολή να διαγραφεί ο λογαριασμός του μετά το θάνατό του.
Όπως προαναφέραμε, εκτός από το… αφεντικό του Facebook, πολλοί ήταν και οι κοινοί θνητοί που… πέθαναν σύμφωνα με το Facebook κι έσπευσαν να “καυτηριάσουν” τη γκάφα στα social media!
Facebook marking us all as dead is peak 2016 tbh
— Sam Cam (@MsSamCam) 11 Νοεμβρίου 2016
Facebook thinks I’m dead. (Cash donations in lieu of memorial flowers please, folks, if you don’t mind 😉 ) pic.twitter.com/w4ykkVLuA4
— Cath Bore (@cathbore) 11 Νοεμβρίου 2016
guys according to Facebook I’m dead now. On Twitter I’m still alive. pic.twitter.com/GFqtwEynEq
— #BROKEN Chris Taylor (@wyldweasil) 11 Νοεμβρίου 2016
Some of us have been dead for a while, Facebook. It’s called brand strategy.
— Mike Foss (@themikefoss) 11 Νοεμβρίου 2016
Πηγή: ΑΠΕ – ΜΠΕ