Με βάση τις πωλήσεις, οι νέοι δεν φαίνονται να ενθυουσιάζονται με το νέο μοντέλο και η αδιαφορία αυτη έχει προκαλέσει και την πτώση της μετοχής της εταιρείας του Μιλγουόκι, στο Χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης.
Το πρόβλημα, σύμφωνα με τους ειδικούς, εντοπίζεται στο γεγονός πως το νέο δίκυκλο απέχει μακράν από το γνωστό DNA της διάσημης μηχανής. Και φυσικά, ένας δεύτερος σημαντικός λόγος είναι η πανάκριβη τιμή του. Προβλήματα που όμως κοστίζουν ακριβά στην εταιρεία, η οποία επένδυσε στο πρόγραμμα της LiveWire 1,6 δισ. δολάρια.
Ακόμη κι η εφημερίδα Times, εντοπίζοντας τα προβλήματα στις πωλήσεις του μοντέλου, τιτλοφορεί το άρθρο της «ηλεκτροσόκ στη Harley από τους Κένταυρους της απογοήτευσης».
Από έρευνα αγοράς μεταξύ των αντιπροσώπων της Harley Davidson προκύπτει πως οι πωλητές δυσκολεύονται να πείσουν τους πελάτες τους –ιδίως τους νέους– να πληρώσουν τα 30.000 δολάρια για τη LiveWire, που έχει σχεδιασθεί να πιάνει τα 100 χλμ μέσα σε 3”, ενώ έχει αυτονομία φόρτισης 100 μίλια (160 χλμ). Επιδόσεις πολύ ισχνές για τα αμερικανικά πρότυπα.
Ωστόσο, όμως, κάποιος μπορεί να υποψιάζεται και έναν επιπλέον λόγο για την απροθυμία των νέων να αγοράσουν το μοντέλο αυτό. Η LiveWire εκπέμπει λιγότερο θόρυβο, αλλά χωρίς τον χαρακτηριστικό της ήχο, τι είδους Harley είναι αυτή;