Ο 66χρονος Zetsche μετέτρεψε τη Daimler από έναν βιομηχανικό όμιλο σε μια επιχείρηση που επικεντρώθηκε κυρίως στα επιβατικά και εμπορικά αυτοκίνητα. Μεταξύ των βασικών αποφάσεών του ήταν και η πώληση της Chrysler λίγο πριν από την οικονομική κρίση.
Στην ηγεσία της Daimler επικεντρώθηκε περισσότερο στην παραγωγή πολυτελών αυτοκινήτων και φορτηγών και το 2016 η Mercedes ξεπέρασε τις Audi και BMW και αναρριχήθηκε στην κορυφή της κατηγορίας premium.
Κύριο μέλημά του είναι η στροφή της εταιρείας προς την πράσινη ανάπτυξη, ενώ πάντα τον απασχολούσε η ηλεκτροκίνηση. «Ήδη από το 2022 η παραγωγή μας στην Ευρώπη θα έχει μηδενικές εκπομπές ρύπων. Και από το 2040 όλα τα νέα μας οχήματα θα έχουν μηδενικές εκπομπές», είχε τονίσει πρόσφατα.
Στόχος της εταιρείας είναι η αυτοκινητοβιομηχανία να αποκτήσει κερδοφορία 8%-10% μέχρι το 2021, ενώ στα βαρέα φορτηγά και τα λεωφορεία, ο αντίστοιχο στόχος είναι κοντά στο 8%.