Σαν αφηνιασμένοι ταύροι στην αρένα ξεχύνονται στα καταστήματα όλου του κόσμου οι καταναλωτές, αναζητώντας τις υπερπροσφορές για τη Black Friday.
Βάσει υπολογισμών, οι καταναλωτές στη Βρετανία αναμένεται να ξοδέψουν 2 δισεκατομμύρια λίρες σήμερα και συνολικά 4 δισεκατομμύρια λίρες μέχρι τη Δευτέρα που θα είναι Cyber Monday στις προσφορές των καταστημάτων. Από τα ξημερώματα σχημάτιζαν ουρές έξω από τα καταστήματα για να προλάβουν τις καλύτερες προσφορές.
Ο πόλεμος της προσφοράς δεν ξεσπά όμως μόνο ανάμεσα στους καταναλωτές αλλά και τις μεγαλύτερες αλυσίδες καταστημάτων, με τον CEO της Jigsaw να προειδοποιεί πως οι εκπτώσεις είναι “επίπλαστες” και πως δεν θα πάρουν μέρος, όπως και τα Asda που επικεντρώνονται για δεύτερη συνεχή χρονιά στις εκπτώσεις των Χριστουγέννων.
Οι φωτογραφίες καταναλωτών με γεμάτα καρότσια κάνουν τον γύρο του κόσμου, με το Which? να ανακαλύπτει πως τα μισά από τα προϊόντα που δίνονταν την περσινή Black Friday σε προσφορά μπορούσες να τα αγοράσεις φθηνότερα πριν ή και μετά την ημέρα θεσμό.
Η οικονομική αξία των πωλήσεων προϊόντων μέσω του διαδικτύου, είχε ξεπεράσει το 1 δισεκατομμύριο δολάρια, μέχρι χθες το απόγευμα, γιορτή της Ημέρας των Ευχαριστιών στις ΗΠΑ, σύμφωνα με τα διαθέσιμα στατιστικά στοιχεία ( Adobe Digital Index).
Η οικονομική αξία των πωλήσεων αυτών, την παραμονή της λεγόμενης “Μαύρης Παρασκευής” που είναι παραδοσιακά η ημέρα μαζικών αγορών για τους Αμερικανούς, αυξήθηκε κατά 14% σε σύγκριση με τα δεδομένα της προηγούμενης χρονιάς.
Η χθεσινή ημέρα, ήταν η πρώτη ημέρα αργίας στις ΗΠΑ, μετά τη διεξαγωγή των προεδρικών εκλογών της 8ης Νοεμβρίου και την εκλογή του Ντόναλντ Τραμπ, με τους Αμερικανούς καταναλωτές να χαλαρώνουν και να ξοδεύουν 1,15 δισεκατομμύρια δολάρια για τις αγορές τους μέσω του διαδικτύου. Οι αγορές αυτές έγιναν από τα μεσάνυχτα της Ημέρας των Ευχαριστιών, μέχρι το απόγευμα της ίδιας ημέρας, σύμφωνα με τα διαθέσιμα στατιστικά στοιχεία.
Πηγή: Dailymail