Καταστροφικός θα είναι ο αντίκτυπος του Brexit στην αυτοκινητοβιομηχανία της Μεγάλης Βρετανίας.
Αυτό υποστηρίζουν οι επικεφαλής των τμημάτων της αυτοκίνησης πολλών εταιρειών, που βλέπουν το Ηνωμένο Βασίλειο να μη μπορεί να ανταποκριθεί με τον ίδιο ρυθμό στον εφοδιασμό των χωρών της Ευρώπης, μετά το Brexit.
Όλα αυτά όταν το 2018 το 51% των αυτοκινήτων που κατασκευάστηκαν στη Μ. Βρετανία αγοράστηκαν από πελάτες στην Ευρωπαϊκή Ένωση. Στην πραγματικότητα, περισσότερα από 8 από τα 10 επιβατικά αυτοκίνητα που κατασκευάζονται στη χώρα εξάγονται στην ΕΕ και όχι μόνο.
Από την άλλη πλευρά, το 33% των αυτοκινήτων που κατασκευάζονται στην ΕΕ καταλήγουν στη Μ. Βρετανία.
Όπως είναι φυσικό και επόμενο, η έξοδος του Ηνωμένου Βασιλείου από την Ευρωπαϊκή Ένωση θα δημιουργήσει αλυσιδωτά προβλήματα, που θα επηρεάσουν την παραγωγή και την εξαγωγή των συγκεκριμένων αυτοκινήτων με τους προνομιακούς όρους που ισχύουν σήμερα.
Αυτό θα έχει αναπόφευκτα ως αποτέλεσμα την αύξηση του κόστους παραγωγής των αυτοκινήτων, με ό,τι αυτό συνεπάγεται για τους καταναλωτές.