Η SOS Méditerranée διαχωρίζει πλήρως τη θέση της από αυτή τη διαφημιστική εκστρατεία με τη φωτογραφία η οποία τραβήχτηκε ενώ οι ομάδες μας διέσωζαν ανθρώπους που κινδύνευαν στη θάλασσα, κατά τη διάρκεια μιας επιχείρησης στις 9 Ιουνίου”, ανέφερε μέσω του Twitter η οργάνωση.
Η φωτογραφία εικονίζει μετανάστες μέσα σε μια βάρκα οι οποίοι φορούν κόκκινα σωσίβια και στο κάτω μέρος της αναγράφεται η φράση “United colors of Benetton”.
Photo by Kenny Karpov / SOS MEDITERRANEE pic.twitter.com/vvPxqmLtDq
— Benetton (@benetton) 18 Ιουνίου 2018
“Η αξιοπρέπεια των επιζώντων θα πρέπει να γίνεται σεβαστή υπό όλες τις συνθήκες. Η ανθρώπινη τραγωδία που εκτυλίσσεται στη Μεσόγειο δεν θα πρέπει ποτέ να χρησιμοποιείται για εμπορικούς σκοπούς”, συνέχισε η οργάνωση που “καταδικάζει την ατομική πρωτοβουλία του φωτογράφου” ο οποίος έδωσε στην εταιρεία τη φωτογραφία αυτή.
“Η SOS Méditerranée δεν συγκατατίθεται ποτέ στη χρήση των φωτογραφιών της για εμπορικούς σκοπούς”, επιμένει η μκο.
Η Benetton, η οποία πέρσι έκλεισε τη χρονιά καταγράφοντας τις μεγαλύτερες απώλειες στην ιστορία της (180 εκατομμύρια ευρώ) συνηθίζει να προκαλεί με τις διαφημίσεις της. Τη δεκαετία του ’90 οι φωτογραφίες του Ολιβιέρο Τοσκάνι που εικόνιζαν έναν ετοιμοθάνατο ασθενή με AIDS, μια μαύρη γυναίκα να θηλάζει ένα λευκό μωρό ή μια καλόγρια να αγκαλιάζει έναν νεαρό ιερέα, σόκαραν την κοινή γνώμη. Το 2011 η εταιρεία διαφημίστηκε με μια σειρά φωτομοντάζ που έδειχναν τους ισχυρούς του κόσμου να φιλιούνται στο στόμα, όπως τον πάπα να φιλάει έναν ιμάμη.