Κόσμος

Εκλογές ΗΠΑ 2016: Τρελά κέφια στα ρωσικά Μέσα Ενημέρωσης

Την... αγονία τους για τη Χίλαρι Κλίντον εξέφραζαν οι ανταποκριτές των ρωσικών μέσων, ουσιαστικά διασκεδάζοντας με την τροπή των αμερικανικών εκλογών και τη νίκη του Ντόναλντ Τραμπ.

-Τι πρέπει να γίνει στην τάδε Πολιτεία για να κερδίσει η Χίλαρι;

-Πως μπορεί να αλλάξει η ροή των πραγμάτων σε τρεις ακόμα για να έρθει πρώτη η Χίλαρι;

Αυτές τις αναφορές των αμερικανικών ΜΜΕ μετέδιδαν από τις ΗΠΑ απεσταλμένοι μεγάλων ρωσικών ραδιοτηλεοπτικών καναλιών με περισσή δόση ειρωνείας και διακωμώδησης του τρόπου με τον οποίο παρουσιάζεται η διαδικασία καταμέτρησης των αποτελεσμάτων.

Στη Μόσχα, σε επίπεδο ΥΠΕΞ, εξέφρασαν τη δυσφορία τους για το “πρέσσιγκ” των αμερικανικών αρχών προς Ρώσους διπλωμάτες εκεί, να μην τολμήσουν να πλησιάσουν προς εκλογικά κέντρα.

Από το Κρεμλίνο δεν υπάρχει ακόμα κάποια αντίδραση, εν αναμονή της ανακοίνωσης των επίσημων αποτελεσμάτων που κανείς δεν αμφιβάλλει ότι θα είναι υπέρ του Τράμπ, ωστόσο, στις αναλύσεις των ΜΜΕ, εκφράζεται ένα είδος ικανοποίησης από την “παταγώδη αποτυχία” μιας εκστρατείας από την πλευρά της Κλίντον, που βασικό μοτίβο της, τουλάχιστον αναφορικά με τα διεθνή θέματα, ήταν η έκφραση μιας άκρατης ρωσοφοβίας.

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Κόσμος
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Newsit Blogs
Κόσμος: Περισσότερα άρθρα
Τούρκοι επιστήμονες διαφωνούν μεταξύ τους για το αν τα 6,2 Ρίχτερ της Κωνσταντινούπολης είναι «προάγγελος» μεγαλύτερου σεισμού
Κρούουν τον κώδωνα του κινδύνου, ότι η συνέχεια του ρήγματος προς τα ανατολικά και μέχρι το ρήγμα που έδωσε τον σεισμό του 1999 δεν έχει «σπάσει» ακόμη
Ο εμβληματικός ναός της Αγίας Σοφίας στην «καρδιά» της Κωνσταντινούπολης
Καλοστημένη επιχείρηση πώλησης πλαστών προϊόντων πολυτελείας – Κινέζοι εκμεταλλεύονται το αλαλούμ με τους δασμούς του Τραμπ
Χωρίς λογότυπο, αλλά με υποτιθέμενη ίδια ποιότητα και σχεδιασμό, πωλούν σε εξευτελιστικά χαμηλές τιμές, π.χ. μία επώνυμη τσάντα 38.000 δολαρίων, μόλις 1.400
Τσάντα Louis Vuitton στο Παρίσι 1