Το ζευγάρι Βρετανών αναγκάστηκε, όπως καταγγέλλει, να πλένει τα δόντια του και να κάνει ντους με καφέ νερό για δύο μέρες. Ο «Ζορμπάς» πλημμύρισε το ξενοδοχείο τους και οι ονειρικές διακοπές μετατράπηκαν γρήγορα σε εφιάλτη για τον Tom και τον Grant από το Southampton.
Είχαν επιλέξει να περάσουν 10 μέρες στη Σκιάθο για να γιορτάσουν τα γενέθλια του Grant όταν ο μεσογειακός κυκλώνας χτύπησε τη χώρα. Έφτασαν στο νησί την Κυριακή 23 Σεπτεμβρίου με το θερμόμετρο να δείχνει στους 27 βαθμούς.
Μέχρι την Τρίτη όμως η θερμοκρασία είχε σημειώσει βουτιά και ο «Ζορμπάς» έκανε την εμφάνισή του. Οι καταρρακτώδεις βροχές προκάλεσαν προβλήματα σε πολλές περιοχές της χώρας. Οι άνεμοι στο νησί των Σποράδων μάλιστα έφταναν τα 60 μίλια ανά ώρα.
Δεν άργησε το ξενοδοχείο τους να γεμίσει νερό, αφήνοντας τους ενοίκους στο Beltsios Hotel, στον Τρούλο, χωρίς φαγητό ή καθαρό νερό. “Το δωμάτιό μας είχε πλημμυρίσει με βρώμικο νερό. Μύριζε σαν νερό αποχέτευσης. Ήταν επικίνδυνο ολισθηρό και ανθυγιεινό. Τα ρούχα μας και τα κρεβάτια μας ήταν γεμάτα νερό. Φοβάμαι ότι οι βαλίτσες μας θα είναι πάνω από το όριο βάρους των 15 κιλών γιατί όλα μας τα ρούχα είναι βρεγμένα. Όταν πήγαμε στο εστιατόριο και ζητήσαμε φαγητό, το προσωπικό μας είπε “no English” και “no food”. Το νερό που έτρεχε από τη βρύση ήταν επίσης καφέ. Προσπάθησα να πλύνω τα δόντια μου αλλά είχε απαίσια γεύση”.
Η περιοχή Τρούλος ήταν μία από τις περιοχές που επλήγη περισσότερο στη Σκιάθο. Οι ακραίες καιρικές συνθήκες που επικρατούσαν δεν επέτρεπαν τη θαλάσσια μετακίνηση, ενώ υπήρχαν καθυστερήσεις και στις πτήσεις.
Ο «Ζορμπάς» ταλαιπώρησε τους τουρίστες
Στο διπλανό δωμάτιο έμενε μια γυναίκα καθηλωμένη σε αναπηρικό καροτσάκι. Ο Tom διαπίστωσε πως οι συνθήκες ήταν εξαιρετικά δύσκολες για εκείνον. Το ζευγάρι χρειάστηκε να τη μεταφέρει από σκάλα και μέσα στα νερά. “Ο δρόμος έξω από το ξενοδοχείο είχε μετατραπεί σε ποταμό. Έπρεπε να τον διασχίσουμε για να βρούμε φαγητό. Ένα πρωί δεν αντέξαμε και αποφασίσαμε να περπατήσουμε μέχρι το βενζινάδικο για να πάρουμε πατατάκια. Η πισίνα ήταν γεμάτη καφέ νερό και δεν μπορούσαμε να τη χρησιμοποιήσουμε. Το εστιατόριο και το μπαρ του ξενοδοχείου έμειναν κλειστά για τις υπόλοιπες μέρες των διακοπών μας. Δεν υπήρξε καμία αναφορά να μεταφερθούμε σε άλλο ξενοδοχείο και δεν είχαμε καν τη δυνατότητα να μεταφερθούμε κάπου αλλού”.
Το ζευγάρι είχε κάνει την κράτηση μέσω του Thomas Cook και επικοινώνησαν με το πρακτορείο μέσω Twitter. “Όταν μας απάντησαν, πίστευαν ότι θα επιστρέφαμε τη Δευτέρα αλλά γυρίζαμε στην πραγματικότητα την Τετάρτη. Είναι ανίδεοι. Πήρα χθες το πρακτορείο και μου είπαν ότι θα με ξαναπάρουν. Δεν με πήραν ποτέ και δεν μας έδωσαν καμία συμβουλή. Δεν μας πήραν ποτέ”.
Μετά την καταγγελία των Βρετανών τουριστών, εκπρόσωπος του πρακτορείου Thomas Cook τόνισε πως η ασφάλεια των πελατών τους είναι η βασική τους προτεραιότητα.
“Φροντίσαμε ότι οι πελάτες μας ήταν προετοιμασμένοι για την κακοκαιρία πριν από το χτύπημα του μεσογειακού κυκλώνα. Τους συμβουλεύσαμε να πάρουν προμήθειες, ειδικά εκείνοι που διέμεναν σε καταλύματα με δυνατότητα προετοιμασίας γευμάτων. Η ομάδα μας είχε πρόσβαση στα Studios Beltsios και επιβεβαίωσε ότι όλοι είναι ασφαλείς”.
Πηγή: Dailymail