Η Robert Bosch, η Continental και η ZF Friedrichshafen παρουσίασαν τα συγκεκριμένα αυτόνομα λεωφορεία πόλης, τα οποία σε πρώτη φάση θα μπορούν να μεταφέρουν μέχρι και 15 επιβάτες. Τα λεωφορεία θα μπορούν να ικανοποιήσουν στο μέλλον μεγάλες εταιρείες κούριερ ή e-shop για διανομές εντός πόλης.
Θα… συμφέρουν τα αυτόνομα λεωφορεία;
Θεωρητικά, αυτά τα οχήματα θα πρέπει να παραμείνουν σε συνεχή λειτουργία πολλές ώρες ημερησίως για να αποσβέσουν το κόστος κτήσης τους, τους υπολογιστές και την συντήρησή τους. Ωστόσο, το τελευταίο διάστημα οι τρεις μεγάλοι γερμανικοί οίκοι είναι σε συνεχείς διαβουλεύσεις με άλλες υποστηριχτικές εταιρείες προκειμένου να λύσουν κάθε εμπόδιο στην ομαλή λειτουργία τους.
Κάθε προμηθευτής-κατασκευαστής αναπτύσσει τη δική του τεχνολογία και ακολουθεί παρόμοιες στρατηγικές ανάπτυξης. Το σίγουρο είναι ότι θα υπάρχει μια ομάδα ατόμων που θα στηρίζει το εγχείρημα και θα είναι «χρεωμένη» για μια γεωγραφική περιοχή.
Σήμερα πολυτελή σήματα όπως η Mercedes-Benz, η Cadillac και η BMW εισάγουν οχήματα με αυτοματισμό επιπέδου 3. Σύμφωνα με αυτό το επίπεδο μπορούν να κινούνται σε έναν αυτοκινητόδρομο, να επιταχύνουν και να φρενάρουν. Όμως η υποστήριξη τέτοιων οχημάτων είναι ακόμη αρκετά δαπανηρή. Και αυτός είναι ο κύριος λόγος που οι κατασκευαστές δίνουν μεγάλη βαρύτητα στην ανάπτυξη της τεχνολογίας των συμβατικών μοντέλων.
Πηγή: ΑΠΕ – ΜΠΕ