Η Εβδομάδα Ανδρικής Μόδας στο Παρίσι άρχισε την Τρίτη, με τη γαλλική πρωτεύουσα... όμηρο των πολυήμερων απεργιακών κινητοποιήσεων στα μέσα μαζικής μεταφοράς, που προκαλούν δυσκολίες στους διοργανωτές.
Οι προγραμματισμένες επιδείξεις ανδρικών συλλογών ρούχων οίκων υψηλής ραπτικής πραγματοποιούνται με προβλήματα και ήδη το γαλλικό brand Christophe Josse αναγκάστηκε να αποσυρθεί.
“Διαπιστώσαμε ότι δεν είμαστε σε θέση να παρουσιάσουμε τη συλλογή μας εξαιτίας των καθυστερήσεων που προκάλεσαν οι προμηθευτές μας” αναφέρει σε ανακοίνωσή του.
Καθώς τα περίτεχνα δημιουργήματα υψηλής ραπτικής είναι όλα κατασκευασμένα στο χέρι σε μικρά εργαστήρια μέσα και γύρω από το Παρίσι, το brand αποσαφήνισε δεν είχε άλλη επιλογή παρά να ματαιώσει την επίδειξη μόδας.
Η αμερικανική εταιρεία RR 331 ανακοίνωσε νωρίτερα ότι δεν θα συμμετάσχει στην Εβδομάδα Ανδρικής Μόδας στο Παρίσι αν και αρνήθηκε ότι οι απεργίες στη Γαλλία συνέβαλαν στην απόφασή της. “Θα επιστρέψουμε στο Παρίσι τον Ιούλιο” αναφέρεται σε ανακοίνωσή του.
Πολλά μοντέλα και λάτρεις της μόδας αναγκάζονται να διασχίζουν το Παρίσι αρκετές φορές την ημέρα με ταξί ή μετρό σε κανονικές συνθήκες και έτσι τώρα η Γαλλική Ομοσπονδία Μόδας έχει διπλασιάσει τον αριθμό των λεωφορείων.
Όμως με έως και 12 επιδείξεις μόδας την ημέρα στο επίσημο πρόγραμμα και πολλές άλλες παράλληλα, το κυκλοφοριακό χάος στους δρόμους της πόλης είναι ιδιαίτερα ενοχλητικό.
Στυλίστρια, η οποία αρνήθηκε να αποκαλύψει το όνομά της, δήλωσε στο AFP ότι οι απεργίες φέρνουν τα πάνω – κάτω σε μια βιομηχανία, στην οποία οι αλλαγές της τελευταίας στιγμής έχουν ως αποτέλεσμα ομάδες ανθρώπων μερικές φορές να εργάζονται όλο το 24ωρο για να έχουν τα ρούχα έτοιμα για την πασαρέλα. «Η κυκλοφορία στην πόλη έχει γίνει ένας εφιάλτης” πρόσθεσε.
Μερικοί από τους έκτακτους υπαλλήλους που προσλήφθηκαν για την Εβδομάδα Μόδας στο Παρίσι – από την Ιταλία, την Ισπανία και το Βέλγιο δήλωσαν απροθυμία να ταξιδέψουν στη γαλλική πρωτεύουσα για να εργαστούν λόγω της απεργίας των εργαζομένων στους σιδηρόδρομους, εξήγησε.
Η Εβδομάδα Ανδρικής Μόδας στο Παρίσι άρχισε με την επίδειξη του κινέζικου brand Sankuanz με πανκ αναφορές και σλόγκαν, όπως “Break the wall”. Στη συνέχεια ντεμπούτο έκανε το label της Δυτικής Ακτής των ΗΠΑ, Rhude, που ίδρυσε ο γεννημένος στις Φιλιππίνες σχεδιαστής μόδας, Rhuigi Villasenor.