Κόσμος

Φωτογραφίες των Ντέιβιντ Μπόουι, Πρινς, Κερτ Κομπέιν πωλούνται για τη στήριξη της οργάνωσης God’s Love We Deliver

Φωτογραφίες των σημαντικότερων σταρ της μουσικής, των Ντέιβιντ Μπόουι, Κερτ Κομπέιν, Πρινς τίθενται προς πώληση με στόχο τη συγκέντρωση οικονομικής βοήθειας για κατοίκους της Νέας Υόρκης με σοβαρές και χρόνιες ασθένειες που είναι ιδιαίτερα ευάλωτοι την περίοδο της πανδημίας του κορονοϊού.

Με… Ντέιβιντ Μποόουι και όχι μόνο

Η επιμελήτρια τέχνης Τζούλι Γκράχαμ και η φωτογράφος Τζανέτ Μπέκμαν συνεργάστηκαν με το Luxlab της Νέας Υόρκης για να στηρίξουν την οργάνωση God’s Love We Deliver που παραδίδει καθημερινά θρεπτικά γεύματα σε ανθρώπους που νοσούν.

Ένα δίκτυο 50 φωτογράφων, μεταξύ άλλων, οι Μικ Ροκ, Μπομπ Γκρούεν και Τζόναθαν Μάνιον προσφέρουν φωτογραφίες των Έιμι Γουάινχαουζ, Λέοναρντ Κοέν, Νικ Κέιβ, Μπομπ Μάρλεϊ, Πάτι Σμιθ, Nas, Κέντρικ Λαμάρ, Cardi B, Νίκι Μινάζ και πολλών άλλων με τα έσοδα από τις πωλήσεις να καλύπτουν τις αυξανόμενες ανάγκες της οργάνωσης God’s Love We Deliver.

Από την έναρξη της κρίσης στους επωφελούμενους από την οργάνωση έχουν προστεθεί επιπλέον 1.000 ασθενείς με σοβαρά νοσήματα.

Οι φωτογραφίες των μουσικών καλλιτεχνών είναι διαθέσιμες στο website aCurator της Τζούλι Γκράχαμ.

Πηγή: ΑΠΕ – ΜΠΕ.

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Κόσμος
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Newsit Blogs
Κόσμος: Περισσότερα άρθρα
Τούρκοι επιστήμονες διαφωνούν μεταξύ τους για το αν τα 6,2 Ρίχτερ της Κωνσταντινούπολης είναι «προάγγελος» μεγαλύτερου σεισμού
Κρούουν τον κώδωνα του κινδύνου, ότι η συνέχεια του ρήγματος προς τα ανατολικά και μέχρι το ρήγμα που έδωσε τον σεισμό του 1999 δεν έχει «σπάσει» ακόμη
Ο εμβληματικός ναός της Αγίας Σοφίας στην «καρδιά» της Κωνσταντινούπολης
Καλοστημένη επιχείρηση πώλησης πλαστών προϊόντων πολυτελείας – Κινέζοι εκμεταλλεύονται το αλαλούμ με τους δασμούς του Τραμπ
Χωρίς λογότυπο, αλλά με υποτιθέμενη ίδια ποιότητα και σχεδιασμό, πωλούν σε εξευτελιστικά χαμηλές τιμές, π.χ. μία επώνυμη τσάντα 38.000 δολαρίων, μόλις 1.400
Τσάντα Louis Vuitton στο Παρίσι 1