Μετά το χάος που επικρατεί στο αεροδρόμιο του Βερολίνου το Σαββατοκύριακο η Lufthansa συνιστά τους επιβάτες της να πηγαίνουν νωρίτερα στο αεροδρόμιο.
Μετά τις χαοτικές συνθήκες που επικράτησαν στο αεροδρόμιο το περασμένο Σαββατοκύριακο, η Lufthansa συνιστά απλώς στους επιβάτες της να πηγαίνουν στο αεροδρόμιο τέσσερις ώρες πριν από την ώρα αναχώρηση της πτήσης τους, αφού η κατάσταση ομαλοποιήθηκε.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
«Το check-in στο αεροδρόμιο είναι επί του παρόντος ιδιαίτερα χρονοβόρο, καθώς λόγω της πανδημίας του κορονοϊού οι περισσότεροι ταξιδιώτες πρέπει να επιδεικνύουν διαγνωστικό τεστ κορονοϊού ή πιστοποιητικό εμβολιασμού για να μπορέσουν να ξεκινήσουν το ταξίδι τους. Λόγω της τρέχουσας κατάστασης στο αεροδρόμιο του Βερολίνου, ζητήσαμε (λοιπόν) από τους επιβάτες μας να έρχονται στο αεροδρόμιο νωρίτερα από το συνηθισμένο», δήλωσε η αεροπορική εταιρεία στην εφημερίδα Berliner Morgenpost.
Οι επιβάτες όμως θα χρειαστούν τελικά περισσότερο χρόνο για μια πτήση από το Βερολίνο προς το Μόναχο παρά ταξιδεύοντας με το τρένο, αφού με το δεύτερο απαιτούνται λιγότερο από τέσσερις ώρες.
Το Σαββατοκύριακο υπήρξαν μεγάλοι χρόνοι αναμονής μπροστά από τα γκισέ του αεροδρομίου του Βερολίνου λόγω έλλειψης προσωπικού και των πιο περίπλοκων ελέγχων λόγω κορονοϊού. Μερικοί επιβάτες έχασαν τις πτήσεις τους. Στην αρχή, κανείς δεν ήθελε να αναλάβει την ευθύνη για το χάος και ο ένας κατηγορούσε τον άλλον, η Lufthansa την εταιρεία του αεροδρομίου και το αντίστροφο.
Στο αεροδρόμιο του Βερολίνου λειτουργεί προς το παρόν για λόγους κόστους μόνο ένας από τους τρεις τερματικούς σταθμούς: ο κύριος τερματικός σταθμός Τ1.