«Κάθε εμβολιασμός μετράει» είναι το σλόγκαν της νέας καμπάνιας στη Γερμανία για τους εμβολιασμούς κατά του κορονοϊού, η οποία έχει ως στόχο να αυξήσει εκ νέου τον ρυθμό εμβολιασμών. Σημειώνεται πως ο εμβολιαστικός ρυθμός έχει μειωθεί σημαντικά τις τελευταίες εβδομάδες.
Τις επόμενες ημέρες συνεργεία εμβολιασμού θα βρίσκονται «όπου συγκεντρώνεται πλήθος», σε πλατείες, σιδηροδρομικούς σταθμούς, σχολεία, κέντρα αθλητισμού, χώρους λατρείας, εμπορικά κέντρα κ.ο.κ., όπου οι πολίτες θα μπορούν να προσέρχονται για τον εμβολιασμό τους χωρίς ραντεβού.
Στόχος της κυβέρνησης, εξήγησε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Στέφεν Ζάιμπερτ, είναι «να κινητοποιηθούν και να πειστούν» όσο το δυνατόν περισσότεροι, αλλά και να καταστεί η πρόσβαση στο εμβόλιο απλούστερη για όλους. «Κάθε εμβολιασμός μας φέρνει πιο κοντά σε έναν πιο εύκολο χειμώνα», δήλωσε ο κ. Ζάιμπερτ και πρόσθεσε ότι «είμαστε τυχεροί, διότι έως τώρα τα διαθέσιμα εμβόλια διατηρούν υψηλή αποτελεσματικότητα και για το στέλεχος Δέλτα».
Ο εκπρόσωπος αρνήθηκε ωστόσο να δώσει συγκεκριμένο αριθμό – στόχο εμβολιασμών για αυτή την εβδομάδα.
Σε μια προσπάθεια να στηρίξει την πρωτοβουλία της κυβέρνησης, ο Ομοσπονδιακός Πρόεδρος Φρανκ-Βάλτερ Σταϊνμάιερ επισκέφθηκε νωρίτερα σήμερα σχολείο του Βερολίνου και με την ευκαιρία επανέλαβε τα πλεονεκτήματα του εμβολιασμού και τη σημασία των εμβολίων για την καταπολέμηση της πανδημίας.
Έκκληση προς τους πολίτες να εμβολιαστούν απηύθυναν την Κυριακή, από κοινού οι τρεις υποψήφιοι Καγκελάριοι, Όλαφ Σολτς (SPD), ‘Αρμιν Λάσετ (CDU/CSU) και Αναλένα Μπέρμποκ (Πράσινοι), στο πλαίσιο της τηλεοπτικής αντιπαράθεσής τους ενόψει των εκλογών της 26ης Σεπτεμβρίου.