Σε έγγραφό της η Χέντρικς, μέλος των Σοσιαλδημοκρατών που συμμετέχουν στον κυβερνητικό συνασπισμό, αναφέρει ότι τα όρια εκπομπής ρύπων θα πρέπει να είναι «τόσο αυστηρά στο μέλλον, ώστε το ντίζελ να είναι πραγματικά πιο καθαρό».Η ίδια πρόσθεσε: «Οι εταιρείες πρέπει να μάθουν ότι μακροπρόθεσμα δεν μπορούν να αγνοούν την προστασία του περιβάλλοντος».
Η Volkswagen, η μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία της Ευρώπη, παραδέχθηκε τον προηγούμενο μήνα ότι εγκατέστησε ένα λογισμικό στα ντιζελοκίνητα οχήματά της το οποίο έδινε παραπλανητικά στοιχεία για τις εκπομπές ρύπων. Κάποιες ευρωπαϊκές αγορές ενθαρρύνουν τη χρήση ντιζελοκίνητων οχημάτων διότι εκπέμπουν λιγότερο διοξείδιο του άνθρακα, το βασικό αέριο που προκαλεί το φαινόμενο του θερμοκηπίου, από τα βενζινοκίνητα αυτοκίνητα. Παρόλα αυτά μπορούν να παράγουν υψηλότερα ποσοστά νιτρικού οξειδίου, που είναι επιβλαβές για την υγεία των ανθρώπων.
Η Χέντρικς επεσήμανε ότι οι μηχανές που λειτουργούν με ντίζελ θα μπορέσουν να έχουν μέλλον μόνο αν η βιομηχανία μπορέσει να αποδείξει ότι «μπορεί να τις κάνει πραγματικά καθαρές». Εξάλλου ζήτησε να γίνονται τεστ υπό κανονικές συνθήκες σε ολόκληρη την Ευρώπη και υπογράμμισε ότι είναι απαραίτητο για να διασφαλιστεί ότι τα ντιζελοκίνητα οχήματα κατασκευάζονται με τέτοιο τρόπο ώστε να εκπέμπουν χαμηλούς ρύπους.
Πηγή ΑΠΕ-ΜΠΕ