Η εκδοχή αυτή κυκλοφόρησε το 2016 με στόχο να μειώσει το βάρος της σοκολάτας αλλά συγκέντρωσε αρνητικά σχόλια με κάποιους να την παρομοιάζουν με σχάρα ποδηλάτου.
Η παρασκευάστρια εταιρεία Mondelez International, η οποία εδρεύει στις ΗΠΑ, δήλωσε ότι το νέο σχήμα δεν αποτελούσε την “τέλεια μακροπρόθεσμη απάντηση” για τους πελάτες της.
Τώρα σχεδιάζει να αυξήσει το σημερινό της μέγεθος -από συσκευασία των 150 γραμμαρίων σε συσκευασία των 200–και να επαναφέρει το κλασικό της σχήμα.
Όταν η σοκολάτα κυκλοφόρησε με την νέα της μορφή, η παρασκευάστρια εταιρεία το απέδωσε στην αύξηση του κόστους των συστατικών της και επισήμανε ότι θα έπρεπε να επιλέξει ανάμεσα στο να αλλάξει την εμφάνισή της ή να αυξήσει την τιμή πώλησής της.
Πηγή: ΑΠΕ – ΜΠΕ