Κόσμος

Η Adidas λανσάρει γυναικεία μαγιό με μοντέλα άντρες και προκαλεί θύελλα αντιδράσεων

Θύελλα αντιδράσεων προκαλεί η νέα καμπάνια της Adidas, στην οποία προμοτάρει γυναικεία μαγιό με άνδρες μοντέλα, καθώς η εταιρεία λανσάρει τη νέα σειρά με θέμα το pride και θέλει έτσι να «δυναμώσει και να υπερασπιστεί την τρανσέξουαλ κοινότητα».

Σύμφωνα με τη New York Post, στην καμπάνια της Adidas εμφανίζεται ένας άνδρας μοντέλο να φοράει το ολόσωμο πολύχρωμο γυναικείο μαγιό Pride Swimsuit της σειράς «Pride 2023» με κόστος 70 δολάρια.

Στο βίντεο της καμπάνιας, η κάμερα εστιάζει στο τριχωτό σημείο του στήθους του μοντέλου ενώ στον καβάλο φαίνεται η φύση του σώματος του μοντέλου. Ωστόσο, δεν είναι σαφές αν ο ίδιος ταυτοποιείται ή αυτοπροσδιορίζεται ως άνδρας ή τρανσέξουαλ. 

Η New York Post, επικαλούμενη την Adidas, αναφέρει ότι η νέα σειρά ονομάστηκε «Let Love Be Your Legacy», είναι του νοτιοαφρικανού σχεδιαστή Ρίτς Μνίσι και κυκλοφόρησε πριν από τον Ιούνιο, που αποτελεί εδώ και χρόνια τον μήνα υπερηφάνειας της ΛΟΑΤΚΙ+ κοινότητας.

Η νέα σειρά μαγιό, σύμφωνα με τη New York Post που επικαλείται την Adidas, είναι «μια γιορτή της αυτοέκφρασης, της φαντασίας και της ακλόνητης πεποίθησης ότι η αγάπη ενώνει». Η Adidas συμπληρώνει σε δελτίο τύπου ότι η σειρά «είναι εμπνευσμένη από ένα ερωτικό γράμμα που έγραψε ο Μνίσι στον νεότερο εαυτό του», χρησιμεύοντας ως «μια κραυγή συσπείρωσης για ενεργή συμμαχία για την ενδυνάμωση και την υπεράσπιση της τρανσέξουαλ κοινότητας».

Θύελλα αντιδράσεων στα social media

Ένας γνωστός influencer από τις ΗΠΑ, ο Όλι Λόντον, ανέβασε στα social media φωτογραφίες από την καμπάνια της Adidas και έγραψε στη λεζάντα: «Η νέα σειρά γυναικείων μαγιό της Adidas με μοντέλα … άνδρες».

Περισσότεροι από 1,1 εκατομμύρια χρήστες του Twitter είδαν και αντέδρασαν στο το μήνυμα του Λόντον, με αρκετούς από αυτούς να εκφράζουν τη γνώμη ότι η Adidas δεν σέβεται τις γυναίκες.

https://twitter.com/OliLondonTV/status/1658864997621981188

Μάλιστα, η σταρ της κολύμβησης σε κολεγιακό επίπεδο στις ΗΠΑ και ακτιβίστρια για τα δικαιώματα των γυναικών, η Ρίλει Γκέινς, εξέφρασε την απορία της για την πρωτοβουλία της εταιρείας:

«Δεν καταλαβαίνω γιατί οι εταιρείες το κάνουν αυτό οικειοθελώς στον εαυτό τους. Θα μπορούσαν τουλάχιστον να πουν ότι το μαγιό είναι «unisex», αλλά δεν το έκαναν γιατί πρόκειται για τη διαγραφή των γυναικών. Αναρωτηθήκατε ποτέ γιατί δύσκολα το βλέπουμε αυτό να πηγαίνει προς την αντίθετη κατεύθυνση; Τα γυναικεία μαγιό δεν είναι αξεσουάρ με εξόγκωμα στον καβάλο», έγραψε σε μήνυμά της στο Twitter.

Μία άλλη χρήστης ήταν πολύ απογοητευμένη από τη σχετική καμπάνια της Adidas: «Έχω στήθος, γοφούς και δεν χρειάζομαι ένα επιπλέον υφασμάτινο σακουλάκι γύρω από την περιοχή των γεννητικών οργάνων μου. Αυτό ακυρώνει τις γυναίκες για αυτό θα κάνω μποϊκοτάζ και στην Adidas και στην Nike. Αρκετά πια», έγραψε στο Twitter.

Κόσμος
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Κόσμος: Περισσότερα άρθρα
Αυτοκίνητο έπεσε σε χριστουγεννιάτικη αγορά στο Μαγδεμβούργο – Αναφορές για 11 νεκρούς και πάνω από 60 τραυματίες
Σοκαριστικό βίντεο από τη στιγμή που το αυτοκίνητο πέφτει στο ανυποψίαστο πλήθος στην χριστουγεννιάτικη αγορά στο Μαγδεμβούργο - Συνελήφθη ο οδηγός
Γερμανία: Αυτοκίνητο έπεσε σε χριστουγεννιάτικη αγορά στο Μαγδεμβούργο – Αναφορές για νεκρούς
Ανανεώθηκε πριν 5 ώρες