Κόσμος

Η Google μπλόκαρε 99 εκατ. παραπλανητικές διαφημίσεις για τον κορονοϊό το 2020

Η Google δημοσίευσε σήμερα τα στοιχεία της ετήσιας έκθεσης της σχετικά με την ασφάλεια των διαφημίσεων (Ads Safety Report 2020).

Με βάση τα στοιχεία αυτά, σχεδόν 3,1 δισεκατομμύρια διαφημίσεις που παραβίασαν τις πολιτικές της εταιρείας, αποσύρθηκαν το 2020. Ειδικότερα, η Google μπλόκαρε πέρυσι περισσότερες από 99 εκατομμύρια διαφημίσεις σχετικές με τον κορονοϊό, συμπεριλαμβανομένων αυτών που αφορούσαν «θαυματουργές» θεραπείες ή παραπληροφόρηση περί των εμβολίων.

Καθώς κυκλοφορούσαν στο διαδίκτυο ισχυρισμοί και θεωρίες συνωμοσίας σχετικά με την προέλευση και διάδοση του κορονοϊού, η εταιρεία ανακοίνωσε ότι εφάρμοσε μια νέα πολιτική, απαγορεύοντας τόσο διαφημίσεις όσο και πληρωμένο περιεχόμενο σχετικά με την Covid-19, που έρχονται σε αντίθεση με τα κοινώς αποδεκτά δεδομένα της επιστήμης.

Η εταιρεία ανέφερε ότι η αποτροπή περιπτώσεων ανάρμοστης συμπεριφοράς στο διαφημιστικό οικοσύστημα και η πρόληψη κακόβουλης χρήσης στις διαφημιστικές πλατφόρμες της, αποτελεί προτεραιότητα για την ίδια. Μεταξύ άλλων, η Google προωθεί ένα πρόγραμμα εξακρίβωσης της ταυτότητας των διαφημιζόμενων και ήδη ταυτοποιεί διαφημιζόμενους σε περισσότερες από 20 χώρες μέσω της λειτουργίας About this ad (σχετικά μ’ αυτή τη διαφήμιση), έτσι ώστε οι χρήστες να γνωρίζουν ποιοι βρίσκονται πίσω από μια συγκεκριμένη διαφήμιση και να μπορούν να λάβουν αποφάσεις, έχοντας καλύτερη ενημέρωση.

Η Google συνεχίζει επίσης να επενδύει στην αυτοματοποιημένη τεχνολογία ανίχνευσης, που της επιτρέπει να σαρώνει αποτελεσματικά το διαδίκτυο, ψάχνοντας κατά πόσο υπάρχει, σε ευρεία κλίμακα, συμμόρφωση από την πλευρά των εκδοτών. Έτσι, το 2020 αφαίρεσε διαφημίσεις από 1,3 δισεκατομμύρια σελίδες εκδοτών, σε σχέση με μόνο 21 εκατ. το 2019. Επίσης, διέκοψε την προβολή διαφημίσεων με εκτεταμένες παραβιάσεις σε πάνω από 1,6 δισεκατομμύρια ιστοσελίδες εκδοτών.

Την περασμένη χρονιά, σύμφωνα με την έκθεση, παρατηρήθηκε μια αύξηση σε ευκαιριακές παραπλανητικές διαφημίσεις από κακόβουλους χρήστες, πχ μέσω προώθησης ανύπαρκτων ψηφιακών εταιρειών, καθώς και διαφημίσεων για τηλεφωνικές κλήσεις-απάτες που δελεάζουν ανυποψίαστους καταναλωτές με στόχο την εξαπάτηση τους.

ΠΗΓΗ: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Κόσμος
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Newsit Blogs
Κόσμος: Περισσότερα άρθρα
Σκηνές που θυμίζουν Μεσαίωνα στη Λιβυή: Βίντεο με αλυσοδεμένο βουλευτή που εξαφανίστηκε πριν 1 χρόνο - Υπέστη βασανιστήρια στη φυλακή
Στις 5 Μαΐου κυκλοφόρησαν βίντεο και εικόνες, των οποίων η αυθεντικότητα αμφισβητείται, τα οποία δείχνουν τον αλ-Ντέρσι γυμνό, αλυσοδεμένο από τον λαιμό, να παρακαλεί τον Χαφτάρ για την απελευθέρωσή του
Λιβυκός στρατός
Η νεότερη influencer στη Γάζα ανάμεσα στα δεκάδες παιδιά που σκοτώθηκαν από επιδρομές του Ισραήλ - Ήταν μόλις 11 ετών
Η Γιακίν και ο αδελφός της, παρέδιδαν τρόφιμα, παιχνίδια και ρούχα σε εκτοπισμένες οικογένειες και είχαν ενεργό ρόλο σε μη κερδοσκοπικό οργανισμό που είναι αφιερωμένος στην ανθρωπιστική βοήθεια
Η 11χρονη Υaqeen Ηmad που σκοτώθηκε στη Γάζα
3
«Χαμός» με γκράφιτι του Νετανιάχου που φιλάει τον Χίτλερ στην Ιταλία - Η καλλιτέχνης το ονόμασε «Η Τελική Λύση»
Η Λάικα υπερασπίστηκε το έργο της σε μια ανάρτηση στα social media, λέγοντας ότι οι εικόνες είχαν σκοπό να προκαλέσουν την προσοχή του κοινού και των μέσων ενημέρωσης
Το γκράφιτι της Λάικα σε τοίχο της Ρώμης 9