Site icon NewsIT
13:38 | 28.06.22

Η Lufthansa ζητά συγγνώμη για τις καθυστερήσεις στις πτήσεις αλλά…ξεκαθαρίζει ότι θα συνεχίσουν

Η Lufthansa ζητά συγγνώμη για τις καθυστερήσεις στις πτήσεις αλλά…ξεκαθαρίζει ότι θα συνεχίσουν
Newsit Newsroom

Συγγνώμη από τους πελάτες της για την ταλαιπωρία τους λόγω καθυστερήσεων ζητά η Lufthansa, ωστόσο ξεκαθαρίζει πως η κατάσταση είναι απίθανο να βελτιωθεί βραχυπρόθεσμα.

Με email προς τους πελάτες ο επικεφαλής της Lufthansa Κάρστεν Σπορ αναφέρει πως «δυστυχώς, όσο ξεκινά το καλοκαίρι στο βόρειο ημισφαίριο και καθώς οι ταξιδιωτικοί περιορισμοί έχουν σχεδόν πλήρως αρθεί, όλοι όσοι απασχολούνται στον κλάδο της αεροπλοΐας παγκοσμίως φθάνουν καθημερινά στα όρια των διαθέσιμων πόρων τους. Η εκτόξευση του συστήματος αερομεταφορών από το περίπου 0 στο 90% είναι σαφές ότι δεν προχωρά με την αξιοπιστία, τον δυναμισμό και τη συνέπεια που θα θέλαμε να σας προσφέρουμε και πάλι».

«Μπορούμε μόνο να απολογηθούμε γι’ αυτό. Και θέλουμε να είμαστε απολύτως ειλικρινείς: στις προσεχείς εβδομάδες, όσο ο αριθμός των επιβατών εξακολουθεί να ανεβαίνει, τόσο στα ταξίδια αναψυχής όσο και στα επαγγελματικά, η κατάσταση είναι απίθανο να βελτιωθεί βραχυπρόθεσμα. Λείπουν πάρα πολλοί εργαζόμενοι και πόροι, όχι μόνο από τους εταίρους μας, αλλά και από κάποιους δικούς μας τομείς», παραδέχεται ο Σπορ και διαβεβαιώνει ότι όλες οι εταιρίες του κλάδου προσλαμβάνουν συνεχώς προσωπικό, ενώ εκτιμά ότι η κατάσταση δεν θα εξομαλυνθεί πριν από τον χειμώνα. Ειδική μνεία κάνει ο επικεφαλής της γερμανικής εταιρίας και στον πόλεμο της Ουκρανίας, ο οποίος, όπως εξηγεί, προκαλεί σοβαρά προβλήματα στις αερομεταφορές, καθώς έχει περιοριστεί ο ευρωπαϊκός εναέριος χώρος.

Νέα αεροπλάνα στη «μάχη»

Ο Σπορ επισημαίνει ακόμη ότι το καλοκαίρι του 2023 η Lufthansa θα επαναφέρει σε κυκλοφορία το Airbus A380, ενώ εντός των προσεχών τριών ετών θα ενισχύσει τον στόλο της με 50 καινούργια Airbus A350, Boeing 787 και 777-9 και περισσότερα από 60 Airbus 320/321.

Υπόσχεται δε ότι το προσωπικό του Ομίλου θα κάνει «ό,τι είναι ανθρωπίνως δυνατό» για να εξυπηρετήσει με τον καλύτερο τρόπο τους επιβάτες παρόλες τις δυσκολίες και καταλήγει ζητώντας κατανόηση για το ενδεχόμενο το ταξίδι να μην είναι όπως θα το ήθελε ο πελάτης. Κλείνει δε την επιστολή με τη φράση: «Μείνετε μαζί μας».

Τελευταίες ειδήσεις

Exit mobile version