Το Super Bowl μπορεί να μην είναι… θέμα συζήτησης στην Ελλάδα ως προς το αγωνιστικό κομμάτι, σίγουρα όμως υπάρχουν πτυχές του μεγάλου αυτού αγώνα του αμερικάνικου ποδοσφαίρου που κλέβουν τις εντυπώσεις. Πρόκειται ασφαλώς για το πάντα εντυπωσιακό σόου κατά τη διάρκεια του ημιχρόνου και τις ευφάνταστες διαφημίσεις κατά τη διάρκεια του αγώνα.
Σύμφωνα, μάλιστα, με δημοσιεύματα που έχουν δει το φως της δημοσιότητας, τα 30 δευτερόλεπτα του διαφημιστικού χρόνου μπορεί να κοστίσουν μέχρι και 5 εκατομμύρια δολάρια! Στο ημίχρονο του αγώνα, οι δυο λατίνες σούπερ σταρ, Τζένιφερ Λόπεζ και Σακίρα, ένωσαν τις δυνάμεις τους για να χαρίσουν σε όσους βρέθηκαν στον τελικό του Super Bowl και σε όσους είδαν τον αγώνα από την τηλεόραση, ένα φαντασμαγορικό σόου. Ένα σόου που τα είχε όλα: σέξι κοστούμια, πολυπληθή μπαλέτα, δυο μεγάλες τραγουδίστριες να τα δίνουν όλα, πυροτεχνήματα.
Τις εντυπώσεις, όμως, εκτός από τις τραγουδίστριες, κέρδισε και μία διαφήμιση. Ο λόγος για διαφήμιση ασφαλιστικής εταιρείας, το σποτ της οποίας βασίστηκε σε τέσσερις ελληνικές λέξεις που περιγράφουν την ιδέα της αγάπης: φιλία, στοργή, έρωτας και αγάπη.
Το CNN, μάλιστα, στην αξιολόγησή του για τις διαφημίσεις του φετινού Super Bowl την κατέταξε στην κατηγορία «αξιοσημείωτες, όχι κακές, αλλά…»