Σε μια τοιχογραφία με στένσιλ, έργο των Louis Boidron και Edouard Egea, ένας φύλακας άγγελος με τη μορφή ενός γκρίζου ερωδιού προσέχει τον Καθεδρικό του Μπούργκος στην Ισπανία.
Το έργο «Μίμησις, όντα και μέρη» των MonkeyBird – αυτό είναι το καλλιτεχνικό ψευδώνυμο του δίδυμου – είναι φόρος τιμής στα έργα τέχνης και τον αρχιτεκτονικό σχεδιασμό του ναού, ο οποίος το 1984 ανακηρύχθηκε μνημείο παγκόσμιας κληρονομιάς, εν μέρει επειδή εκεί αποτυπώνεται η εξέλιξη της γοτθικής αρχιτεκτονικής· η οικοδόμηση του ναού άρχισε το 1221 και ολοκληρώθηκε το 1567, πράγμα το οποίο σημαίνει ότι ο καθεδρικός αναδεικνύει όλη την ιστορία αυτού του αρχιτεκτονικού ύφους.
Μεταφράζοντας εικαστικά πολλά από τα θρησκευτικά σύμβολα και μοτίβα που απαντώνται στο εσωτερικό του ναού, οι MonkeyBird συνδυάζουν τη βαθιά ιστορία του ναού με την αισθητική στένσιλ που είναι και το σήμα κατατεθέν τους και με επαναλαμβανόμενους πιθήκους και πουλιά. Η τοιχογραφία που προέκυψε είναι μια πυκνή έκθεση περίτεχνων δομικών στοιχείων, πετούμενων του ουρανού που ακούν στο όνομα «papamosas cerrojillo» και φτιάχνουν τις φωλιές τους στο κτίσμα και ενός επίχρυσου ωρολογιού από τον 18ο αιώνα.
«Πρόθεσή μας ήταν να δώσουμε το εφέ πολυσύνθετου βάθους και ύφους δημιουργίας μνημειωδών έργων, συνδυάζοντας κάποια από τα πιο εντυπωσιακά στοιχεία του ναού, όπως το κύριο ρετάμπλ με τις πολλές λεπτομέρειές του, τη Χρυσή Κλίμακα ή το κυκλικό παράθυρο στο κέντρο της πρόσοψης της Santa María» εξηγούν οι MonkeyBird.