Εκπρόσωπος της πρώτης ιαπωνικής αυτοκινητοβιομηχανίας εξήγησε ότι το σύστημα του αερόσακου είκοσι μοντέλων μπορεί να είναι ελαττωματικό και στη χειρότερη των περιπτώσεων, να προκαλέσει φωτιά. Το πρόβλημα αφορά περί τα 650.000 αυτοκίνητα στην Ιαπωνία και 1,62 εκατομμύριο στο εξωτερικό.
“Ένας πελάτης στην Ιαπωνία διαμαρτυρήθηκε ότι τα καθίσματα του αυτοκινήτου του κάηκαν σε ένα σημείο τους εξαιτίας του προβλήματος αυτού αλλά δεν υπήρξε κανένα σοβαρό ατύχημα”, υπογράμμισε ο εκπρόσωπος.
Τα αυτοκίνητα πόλης Yaris, διάφορα μοντέλα του κλειστού επιβατικού Corolla, τα minivan Noah και τα οικογενειακά επιβατικά Avensis είναι μεταξύ των μοντέλων που ανακαλούνται.
Η απόφαση του ιαπωνικού κολοσσού, που εδρεύει στη Ναγκόγια της κεντρικής Ιαπωνίας, αυξάνει σε τουλάχιστον εννέα εκατομμύρια τον αριθμό των οχημάτων που θα επιστρέψουν στα γκαράζ σε διάστημα δύο μηνών. Στις αρχές Απριλίου η Toyota είχε ανακαλέσει 6,39 εκατομμύρια οχήματα παγκοσμίως εξαιτίας διαφόρων τεχνικών προβλημάτων.
Στα τέλη Μαΐου, η αυτοκινητοβιομηχανία είχε ανακαλέσει άλλα 520.000 αυτοκίνητα, κυρίως στη Βόρεια Αμερική, επίσης για διάφορα τεχνικά προβλήματα.
Η αυτοκινητοβιομηχανία είχε γνωρίσει πρωτοφανή κρίση, όταν είχε αναγκαστεί να ανακαλέσει επειγόντως περί τα εννέα εκατομμύρια οχήματα παγκοσμίως, κυρίως στις ΗΠΑ στα τέλη του 2009 και στις αρχές του 2010, λόγω προβλήματος στο πεντάλ του γκαζιού ή στα φρένα που αντιδρούσαν αργά.
Η υπόθεση αυτή έβλαψε την εικόνα του ιαπωνικού ομίλου, ο οποίος στο εξής είναι πολύ προσεκτικός και να προχωρεί τακτικά σε μαζικές ανακλήσεις, ακόμη και για προβλήματα που δεν αφορούν την ασφάλεια του οχήματος.
Διαβάστε επίσης: