Με επαίνους υποδέχτηκε το κοινό τη φωτογραφία μοντέλου που μοιράστηκε η εταιρεία ρούχων Boohoo στο facebook. Φυσικά και έγινε viral.
Χιλιάδες γυναίκες επαίνεσαν την εταιρεία ρούχων Boohoo για τη φωτογραφία και την απόφαση να μην “εξαφανίσει” τις ραγάδες μοντέλου που πόζαρε για λογαριασμό της.
Στη φωτογραφία, που έγινε σε λίγη ώρα viral στο facebook, το μοντέλο φορά ένα κίτρινο μαγιό Boohoo. Οι ραγάδες στους μηρούς του είναι ορατές.
“Αυτό σημαίνει girl power” σχολίασε χρήστης στο facebook, με τη φωτογραφία να κοινοποιείται χιλιάδες φορές και να γίνεται viral. Πολλοί επαίνεσαν την εταιρεία Boohoo που δείχνει “πραγματικές” γυναίκες αντί να διαιωνίζει μη ρεαλιστικές προσδοκίες.
Χρήστης του facebook σχολίασε πως η φωτογραφία αποδεικνύει ότι κάθε γυναίκα έχει “ατέλειες”. Η ανάρτηση έχει συγκεντρώσει πάνω από 109.000 σχόλια και έχει κοινοποιηθεί δεκάδες χιλιάδες φορές.
Στροφή στη φωτογραφία για μεγάλες εταιρείες
“Το βρίσκω εκπληκτικό! Ότι ακόμα και σε μια μεγάλη μάρκα όπως η Boohoo δεν έχουν εξαφανίσει τις ραγάδες! Αυτό σημαίνει girl power! Και κάθε γυναίκα έχει ατέλειες. Δεν θα έπρεπε να εξαφανίζονται για να δημιουργούν μη ρεαλιστικές προσδοκίες! Αυτές είναι που μας κάνουν αυτές που είμαστε! Είναι πραγματικότητα”.
Η άναρτηση με τη φωτογραφία προκάλεσε τσουνάμι επαίνων για την Boohoo επειδή δεν επεξεργάστηκε τις ραγάδες του μοντέλου. “Τέλειο σώμα δεν υπάρχει και κάποιες φορές οι ατέλειες είναι τέλειες”.
“Νομίζω είναι φανταστική ιδέα να σταματήσει το photoshop σε αυτές τις φωτογραφίες. Οι ατέλειες μας κάνουν πιο φυσιολογικές, πιο όμορφες”.
Η Boohoo δεν είναι η πρώτη μάρκα που λαμβάνει μέτρα για να αντιμετωπίσει τη ζήτηση για πιο “πραγματικές” γυναίκες σε φωτογραφήσεις και διαφημιστικές της καμπάνιες.
Ήταν την περασμένη χρονιά που η εταιρεία Missguided επαινέθηκε από το κοινό για φωτογραφίες μοντέλων με ραγάδες στους γοφούς και τους μηρούς. Είχε χαρακτηριστεί ριζοσπαστική κίνηση που χαιρετίστηκε ως “όμορφη” τότε.
Πηγή: Dailymail