Η βρετανική υπηρεσία πληροφοριών, ασφάλειας και κυβερνοχώρου GCHQ δημοσίευσε έναν γρίφο για να προσελκύσει πιθανούς νέους υποψήφιους κατασκόπους που σκέφτονται “out of the box”.
Ο οπτικός γρίφος, που παραπέμπει στους ιστορικούς δεσμούς της υπηρεσίας πληροφοριών με την αποκρυπτογράφηση κωδικών, ζητά από τους υποψήφιους κατασκόπους να αναγνωρίσουν τα γράμματα που περιέχονται στην εικόνα και να αποκαλύψουν το κρυφό μήνυμα.
Ο γρίφος περιλαμβάνει 13 στοιχεία που αντιπροσωπεύουν γράμματα του βρετανικού αλφαβήτου.
Σύμφωνα με την GCHQ ο γρίφος δημιουργήθηκε από τον καλλιτέχνη Justin Eagleton και πως σχεδιάστηκε ώστε να απευθύνεται σε ανθρώπους που “επεξεργάζονται τις πληροφορίες διαφορετικά και διαθέτουν ισχυρές ικανότητες πλευρικής σκέψης”. Η υπηρεσία αναφέρει επίσης ότι κυκλοφορεί το παζλ με αφορμή το ντεμπούτο της στην πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης LinkedIn.
Λύστε τον παρακάτω γρίφο:
Σύμφωνα με την GCHQ δημιούργησε τη σελίδα στο LinkedIn σε μια κίνηση για να “στρατολογήσει ένα μείγμα μυαλών για την αντιμετώπιση των πιο δύσκολων προκλήσεων που αντιμετωπίζει το Ηνωμένο Βασίλειο και την αντιμετώπιση των πραγματικών και διαδικτυακών απειλών από εθνικά κράτη, εγκληματικές ομάδες, τρομοκράτες και μεμονωμένα άτομα”.
Προσθέτει ότι η “νέα παρουσία της στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης” αποτελεί μέρος της “δέσμευσής της να γίνει ένας πραγματικά ποικιλόμορφος και αντιπροσωπευτικός οργανισμός”.
Η διευθύντρια της GCHQ, Anne Keast-Butler, δήλωσε σχετικά: “Η GCHQ είναι ένας δημόσιος οργανισμός που αποτελεί τον πιο σημαντικό κοινωνικό φορέα: “Ο κόσμος γίνεται όλο και πιο πολύπλοκος και θα βρισκόμαστε μπροστά από τέτοιου είδους απειλές μόνο αν συγκεντρώσουμε το σωστό μείγμα μυαλών για να αντιμετωπίσουμε τις προκλήσεις που έρχονται”.
“Για εμάς αυτό σημαίνει να φέρουμε ανθρώπους με διαφορετικό υπόβαθρο, διαφορετική εμπειρία, ιδέες και γνώσεις ώστε να δημιουργήσουμε μια ομάδα όπου όλοι θα μπορέσουμε να παίξουμε τον ρόλο μας”, συμπλήρωσε η Keast-Butler.
Η αγγελία της GCHQ στο LinkedIn
“Για εμάς, αυτό σημαίνει να φέρουμε ανθρώπους με διαφορετικό υπόβαθρο, διαφορετική εμπειρία, διαφορετικές ιδέες, διαφορετικές γνώσεις και να δημιουργήσουμε μια ομάδα όπου όλοι μας μπορούμε να παίξουμε το ρόλο μας. Για εμάς, είναι σαφές ότι αυτή η ποικιλομορφία είναι ζωτικής σημασίας για την αποστολή μας.
“Βρισκόμαστε σ’ ένα ταξίδι για να διασφαλίσουμε ότι θα προσεγγίσουμε και θα συνδεθούμε με ανθρώπους που δεν έχουν σκεφτεί ποτέ να συνεργαστούν μαζί μας. Στο πλαίσιο αυτό, μέσω του LinkedIn, λανσάρουμε το πραγματικό στυλ της GCHQ για να προσπαθήσουμε να σας βοηθήσουμε να σκεφτείτε έξω από το ‘κουτί.’ Εδώ είναι το παζλ, δείτε αν μπορείτε να αναγνωρίσετε τα γράμματα που περιέχονται στην εικόνα και να τα ενώσετε για να σχηματίσετε ένα μήνυμα”.