Tη νέα γέφυρα στη Γένοβα (στη βόρεια Ιταλία), η οποία κατασκευάσθηκε μετά την κατάρρευση της προηγούμενης, που είχε στοιχίσει τη ζωή σε 43 ανθρώπους τον Αύγουστο του 2018, διέσχισε για πρώτη φορά ένα αυτοκίνητο, ανακοίνωσαν οι υπεύθυνοι του εργοταξίου.
Το αυτοκίνητο οδηγούσε ο Πιέτρο Σαλίνι, διευθύνων σύμβουλος της Webuild (πρώην Salini-Impregilo), του κατασκευαστικού ομίλου που είναι υπεύθυνος, με τους Fincantieri και Italferr, για την κατασκευή της νέας γέφυρας που σχεδιάστηκε από τον διάσημο Ιταλό αρχιτέκτονα Ρέντσο Πιάνο.
Στις 14 Αυγούστου 2018, σε συνθήκες κατακλυσμιαίας βροχόπτωσης, η γέφυρα Μοράντι, που πήρε το όνομά της από τον μηχανικό που τη σχεδίασε, κατέρρευσε ξαφνικά προκαλώντας την πτώση δεκάδων οχημάτων που εκείνη τη στιγμή τη διέσχιζαν, με αποτέλεσμα 43 νεκρούς, συμπεριλαμβανομένων τεσσάρων παιδιών.
“Η σημερινή διέλευση σε αυτό το σημείο είναι ένα μοναδικό συναίσθημα, αναδεικνύει όλες τις προσπάθειες και το πάθος αυτών των μηνών. Αποδεικνύει επίσης ότι στην Ιταλία μπορούν να γίνουν σπουδαία έργα και ότι μπορούν να γίνουν γρήγορα”, τόνισε ο Σαλίνι.
Ολοκληρωμένο σε λιγότερο από δύο εβδομάδες, το οδόστρωμα από σκυρόδεμα της νέας γέφυρας “έχει πλέον τελειώσει, ενώ φωτοβολταϊκοί πίνακες βρίσκονται στη φάση της συναρμολόγησης προκειμένου να διασφαλίζεται η ενεργειακή αυτάρκεια” του έργου, τονίζει στο δελτίο Τύπου της η Webuild.
Η κατασκευή της νέας γέφυρας της Γένοβας, μήκους 1.067 μέτρων, που εκτείνεται πάνω από ένα τμήμα του λιμανιού της πόλης, έχει εισέλθει στην τελική της φάση και οι υπεύθυνοί της αναμένουν την ολοκλήρωσή της έως τα τέλη Ιουλίου, κοντολογίς σε διάστημα λιγότερο από δύο χρόνια μετά την κατάρρευση της προηγούμενης γέφυρας.
Λευκή και απέριττη, η νέα κατασκευή έχει σχήμα καρένας σκάφους για να συμβολίζει τη μακρά ναυτική παράδοση κι ιστορία της πόλης. Την πλαισιώνουν δε 43 ελαφρείς πυλώνες, που αντιστοιχούν στον αριθμό των ανθρώπων που πέθαναν κατά την κατάρρευση της προηγούμενης γέφυρας.
Πηγή ΑΠΕ ΜΠΕ