Τρίτη, 19 Νοε.
18oC Αθήνα

Ιταλία:’’ Έσβησε’’ από κορονοϊό ο ιδρυτής του οίκου πολυτελών παπουτσιών Σέρτζιο Ρόσι

Ιταλία:’’ Έσβησε’’ από κορονοϊό ο ιδρυτής του οίκου πολυτελών παπουτσιών Σέρτζιο Ρόσι
Φωτογραφία αρχείου Reuters

Δεν κατάφερε να βγει νικητής από την μεγάλη μάχη με τον κορονοϊό, ο Σέρτζιο Ρόσι, διάσημος Ιταλός υποδηματοποιός που πέθανε σε ηλικία 84 ετών.

Ο διάσημος δημιουργός υποδημάτων, ο οποίος ίδρυσε ένα από τα πιο αναγνωρίσιμα brand στην Ιταλία το 1968, έφυγε από τη ζωή χτυπημένος από τον κορονοϊό.

Τις τελευταίες ημέρες ο Σέρτζιο Ρόσι νοσηλευόταν σε νοσοκομείο της Τσεζένα και η κατάσταση της υγείας του ξαφνικά επιδεινώθηκε.

Την είδηση του θανάτου του Σέρτζι Ρόσι ανακοίνωσε σήμερα ο διευθύνων σύμβουλος του brand, Ρικάρντο Σούτο ο οποίος είναι στην εταιρεία από τον Απρίλιο του 2016.

«Ήταν μεγάλη χαρά που τον γνώρισα» δήλωσε ο Ρικάρντο Σούτο. «Ήταν ο πνευματικός μας καθοδηγητής και εξακολουθεί να είναι σήμερα περισσότερο από ποτέ».

Έμαθε την τέχνη του υποδηματοποιού από τον πατέρα του

Ο Σέρτζιο Ρόσι τη  δεκαετία του ’60 άρχισε να δημιουργεί τα πρώτα γυναικεία υποδήματα πολυτελείας, μαθαίνοντας την τέχνη του υποδηματοποιού από τον πατέρα του και στη συνέχεια άρχισε να τα εξάγει σε όλο τον κόσμο.

Τη δεκαετία του ’80, το brand Rossi συνεργάστηκε με τους οίκους Dolce & Gabbana και Versace, έγινε ένα από τα βασικά ονόματα της Εβδομάδας Μόδας του Μιλάνου και άρχισε να ανοίγει μπουτίκ σε όλο τον κόσμο.

Τα πρωτοποριακών σχεδίων υποδήματα του Rossi, όπως το περίφημο πέδιλο Opanca, ενέπνευσαν γενιές σχεδιαστών υποδημάτων, συμπεριλαμβανομένου του γιου του Τζιανβίτο Ρόσι ο οποίος συνεργάστηκε με τον πατέρα του έως ότου η επιχείρηση πωλήθηκε στον όμιλο Gucci (τώρα Kering) το 1999. Η Gucci Group –μέσω του τμήματος Luxe της PPR, που αργότερα έγινε Kering– είχε εξαγοράσει το 70% της μάρκας Sergio Rossi για περίπου 96 εκατ. δολάρια και στη συνέχεια εξαγόρασε κι από την οικογένεια Ρόσι το υπόλοιπο 30% των μετοχών της το 2005. Το 2015 ο γαλλικός γίγαντας μόδας παραχώρησε την κυριότητα στον επενδυτικό όμιλο Investindustrial του Ιταλού επιχειρηματία Αντρέα Μπονόμι.

Ο Τζιανβίτο Ρόσι συνέχισε την οικογενειακή κληρονομιά ξεκινώντας τη δική του επώνυμη μάρκα το 2007.

Το brand Sergio Rossi επέστρεψε στην Ιταλία τον Δεκέμβριο του 2015, καθώς αγοράστηκε από το επενδυτικό ταμείο του Αντρέα Μπονόμι.

«Αγαπούσε τις γυναίκες και κατάφερε να συλλάβει τη θηλυκότητα μιας γυναίκας με έναν μοναδικό τρόπο. Δεν ήταν ποτέ ακραίος, πάντα με καλό γούστο. Τα υποδήματά του ήταν πάντα ευκολοφόρετα και δεν ήταν ποτέ ικανοποιημένος μέχρι να είναι τέλεια. Δεν ήταν αξεσουάρ γι ‘αυτόν. Μου είπε μία φορά ότι ήθελε να δημιουργήσει την τέλεια προέκταση του ποδιού μιας γυναίκας» υπογράμμισε αναφερόμενος στον Σέρτζιο Ρόσι ο Ρικάρντο Σούτο.

«Τεράστια απώλεια», δήλωσε η δήμαρχος του Σαν Μάουρο Πάσκολι

«Είναι μια τεράστια απώλεια για την κοινότητά μας», δήλωσε στο Facebook, η δήμαρχος του Σαν Μάουρο Πάσκολι, Λουτσάνα Γκαρμπούλια, υπογραμμίζοντας πως «ο μεγάλος τούτος επιχειρηματίας έδωσε δουλειά» σε τόσους κατοίκους της γενέτειράς του, όπου το 1951 είχε πρωτανοίξει τη γραμμή παραγωγής του.

Στο βίντεο που ανάρτησε η δήμαρχος τονίζει πως «θλίβεται για τον τρόπο που μας άφησε» κι εκφράζει επίσης τη λύπη της που λόγω των μέτρων περιορισμού μετακίνησης που ισχύουν στην πόλη, «δεν μπορούμε να του αποδώσουμε τις τιμές» που του πρέπουν στην κηδεία του. Μολαταύτα, η πόλη κήρυξε την προσεχή Κυριακή ως ημέρα πένθους στη μνήμη του.

Πηγή ΑΠΕ ΜΠΕ

Κόσμος Τελευταίες ειδήσεις