Θύελλα έχει ξεσπάσει στην Ιταλία εξαιτίας μίας ιταλικής τηλεοπτικής διαφήμισης που απεικονίζει καλόγριες να τρώνε πατατάκια ενώ λαμβάνουν τη Θεία Κοινωνία.
Η διαφήμιση με τις καλόγριες να τρώνε πατατάκια κατηγορήθηκε για βλασφημία από μια μερίδα Καθολικών τηλεθεατών στην Ιταλία.
Η διαφήμιση διάρκειας 30 δευτερολέπτων για τα Amica Chips – μια από τις κορυφαίες μάρκες για πατατάκια στην Ιταλία – λαμβάνει χώρα σε ένα μοναστήρι με πρωταγωνίστριες μοναχές που ετοιμάζονται να λάβουν τη Θεία Κοινωνία.
Με το Ave Maria να παίζει στο βάθος, οι μοναχές αρχίζουν να ετοιμάζονται για να μεταλάβουν όταν ξαφνικά μια μοναχή ανοίγει τα μάτια της και ακούγεται ένας ήχος από πατατάκια.
Η διαφήμιση, η οποία προβάλλεται στο Mediaset, τον μεγαλύτερο εμπορικό ραδιοτηλεοπτικό φορέα της Ιταλίας αλλά και άλλα ιδιωτικά δίκτυα, τελειώνει με μια καλόγρια να τρώει μετά μανίας ολόκληρο το πακέτο.
Τι λέει η εταιρεία
H εταιρεία που δημιούργησε το διαφημιστικό, είπε ότι η καμπάνια στόχευε σε νέους καταναλωτές και με «έντονο βρετανικό χιούμορ» θέλει να «εκφράσει την ακαταμάχητη γεύση των Amica Chips» με σκόπιμα υπερβολικό και προκλητικό τρόπο, σύμφωνα με τον Guardian.
Ωστόσο, ένωση Καθολικών τηλεθεατών δεν έχει την ίδια γνώμη και ζήτησε την «άμεση απόσυρση της διαφήμισης».
Ο Τζιοβάνι Μπάτζιο, πρόεδρος της ένωσης, κατηγόρησε την εταιρεία ότι καταφεύγει στη βλασφημία προκειμένου να αυξήσει τις πωλήσεις της.
«Η διαφήμιση δείχνει έλλειψη σεβασμού και δημιουργικότητας», πρόσθεσε.
«Είναι ένα σημάδι αδυναμίας να γίνει κατάλληλο μάρκετινγκ, χωρίς να καταφεύγουν οι δημιουργοί σε σύμβολα που δεν έχουν καμία σχέση με την κατανάλωση και το τραγανό φαγητό», κατέληξε.
Η διαφήμιση προκάλεσε την αντίδραση και της καθολικής εφημερίδας, Avvenire, η οποία στο κύριο άρθρο της έγραψε «ο Χριστός έγινε πατατάκι. Τον βεβήλωσαν όπως πριν από 2.000 χρόνια».