ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Δεν το λέμε εμείς επειδή είμαστε site στο ίντερνετ αλλά μία έρευνα των Internet Advertising Bureau (IAB) και η PricewaterhouseCoopers.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Η τηλεοπτική διαφήμιση φαίνεται πως πεθαίνει σιγά σιγά και ήρθε η ώρα της διαδικτυακής.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της έρευνα αυτής μόνο το πρώτο εξάμηνο του 2009 το ποσό για τις online διαφημίσεις αυξήθηκε κατά 4,6% και έφτασε τα 1,752 δισ. λίρες Αγγλίας. Την ίδια ώρα τα έξοδα για τις τηλεοπτικές διαφημίσεις μειώθηκαν κατά 16,1% και έπεσαν στα 1,639 δις. λίρες.
Συνολικά το ίντερνετ λαμβάνει το 23,5% της διαφημιστικής “πίτας” στο Ηνωμένο Βασίλειο, ενώ η τηλεόραση το 21,9%.
Όταν η ΙΑΒ μέτρησε για πρώτη φορά για έσοδα διαφήμισης μέσω διαδικτύου, το 1998, το ποσό με τα “βίας” έφτανε τα 19,4 εκ. λίρες.
Γι’ αυτό λοιπόν αφήστε το τηλεκοντρόλ και πάρτε το «ποντίκι». Πλέον η διαφήμιση είναι στο κομπιούτερ και όχι στην tv.