Οι φωτογραφίες με τον φακό του Στίβεν Μάιζελ παρουσιάζουν ένα κανονικών διαστάσεων διαβρωμένο γλυπτό του Άρσαμ, το οποίο θυμίζει το αυτοκίνητο DeLorean της κλασικής ταινίας της δεκαετίας του 1980 “Επιστροφή στο Μέλλον” (Back to the Future) μέρος μιας έννοιας που ο καλλιτέχνης ονομάζει “φανταστική αρχαιολογία”.
“Η διαφημιστική καμπάνια αντανακλά το παρελθόν και το μέλλον του Dior με ένα δροσερό, διαχρονικό τρόπο” ανέφερε ο Κιμ Τζόουνς σε δήλωσή του.
Τα μοντέλα Braien Vaiksaar, Ludwig Wilsdorff, Serigne Lam, Kohei Takabatake και Liam Marquant ποζάρουν με γκρι και μπλε κοστούμια με βαλίτσες και τσάντες από την αποκλειστική συνεργασία του Dior με τη γερμανική εταιρεία κατασκευής αποσκευών Rimowa.
Ο Ντάνιελ Άρσαμ με έργα γλυπτικής, ζωγραφικής, αρχιτεκτονικής και βίντεο δημιουργεί και αποκρυσταλλώνει διφορούμενους, ενδιάμεσους χώρους ή καταστάσεις που χαρακτηρίζει μελλοντικά κειμήλια του παρόντος. Διαβρώνει σύγχρονα αντικείμενα και σύγχρονες ανθρώπινες μορφές με τη βοήθεια γεωλογικών υλικών όπως είναι η άμμος, ο σεληνίτης, η ηφαιστειακή τέφρα, για να φαίνονται σαν να έχουν μόλις ανακαλυφθεί, ενώ ήταν θαμμένα επί αιώνες.
Ο Άρσαμ δημιουργεί αόριστες στιγμές, παραποιώντας και επανερμηνεύοντας υπάρχοντα υλικά και δομές ώστε να δίνουν θεαματικό αποτέλεσμα στους θεατές.
Την καλλιτεχνική ευθύνη της διαφημιστικής καμπάνιας του Dior είχε η Ρόνι Κουκ Νιουχάουζ.