Μπορεί ήδη ο κοροναϊός να έχει “χτυπήσει” τις αγορές παγκοσμίως, να έχει μειώσει κατά πολύ τα κέρδη εταιρειών – κολοσσών, ωστόσο φαίνεται πως ακόμα οι επιπτώσεις της επιδημίας δεν έχουν κορυφωθεί!
Σύμφωνα με εκπρόσωπο του υπουργείου Εμπορίου, η αγορά καταναλωτικών προϊόντων είναι πιθανό να φτάσει στο κατώτερο σημείο της στα τέλη του Φεβρουαρίου πριν σταθεροποιηθεί τον Μάρτιο.
click4more: Τέλος Απριλίου οι κλινικές δοκιμές για το πρώτο εμβόλιο
Η επιδημία ξέσπασε στα τέλη Ιανουαρίου, ενώ δεν θα επηρεάσει την σταθερότητα μακροπρόθεσμα, αλλά και την συνεχιζόμενη άνοδο της αγοράς καταναλωτικών προϊόντων στην Κίνα, σύμφωνα με τον Ουάνγκ Μπιν, αξιωματούχο του υπουργείου Εμπορίου στην διάρκεια μιας διαδικτυακής ενημέρωσης των δημοσιογράφων.
Ο ίδιος εκτίμησε ότι οι επιπτώσεις στην αγορά, θα κορυφωθούν μέχρι το τέλος Φεβρουαρίου.
Εμπιστοσύνη στην Κινέζικη οικονομία
Πάντως, παρά τις επιπτώσεις από το ξέσπασμα του νέου κοροναϊού, το 75% των εταιρειών που έλαβαν μέρος σε μία έρευνα δήλωσαν ότι έχουν εμπιστοσύνη στην προοπτική της κινεζικής οικονομίας και ότι δεν θα αλλάξουν τα επενδυτικά τους σχέδια.
Το Αμερικανικό Εμπορικό Επιμελητήριο στη Νότια Κίνα δημοσιοποίησε χθες μία αναφορά σχετικά με το εύρος των δυσκολιών που προκάλεσε η επιδημία, μετά την πραγματοποίηση μιας τηλεφωνικής έρευνας με την συμμετοχή 399 εταιριών από τις ΗΠΑ και άλλων οικονομιών που συμμετέχουν στην Οικονομική Συνεργασία της Ασίας και του Ειρηνικού (APEC).