Η εταιρία αθλητικού εξοπλισμού Adidas είδε τις πωλήσεις της στην Κίνα να καταγράφουν βουτιά 85% σε ετήσια βάση από τα τέλη Ιανουαρίου, λόγω του νέου κοροναϊού, όπως ανακοίνωσε την Τετάρτη (19.02.2020).
Η επιδημία του Covid-19 είχε ως αποτέλεσμα να κλείσουν ένας “σημαντικός” αριθμός καταστημάτων, είτε που ανήκουν στον ίδιο τον όμιλο είτε σε εταίρους, όπως ανέφερε η Adidas.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Ο όμιλος υφίσταται, επίσης, τις τελευταίες εβδομάδες μια “σημαντική μείωση του όγκου πελατών” στα καταστήματα που άνοιξαν και πάλι μετά τις αργίες για το κινεζικό νέο έτος.
Η αντίθεση είναι έντονη με τις τρεις πρώτες εβδομάδες του έτους, κατά τις οποίες η Adidas είπε ότι κατέγραψε “ισχυρή αύξηση” των δραστηριοτήτων της στην Κίνα.
Ο όμιλος είπε αντίθετα ότι δεν βιώνει “σημαντικές επιπτώσεις” σε άλλες ασιατικές αγορές, ειδικότερα στην Ιαπωνία και τη Νότια Κορέα.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Ο όμιλος θα είναι καλύτερα σε θέση να αξιολογήσει τον αντίκτυπο της επιδημίας στην τρέχουσα χρήση όταν ανακοινώσει τα οικονομικά αποτελέσματα για το 2019, κάτι που είναι προγραμματισμένο για τις 11 Μαρτίου.
Η Adidas στην Κίνα
Η Adidas διαθέτει στην Κίνα 500 καταστήματα τα οποία λειτουργεί η ίδια και ένα δίκτυο franchise περίπου 11.500 καταστημάτων. Η γερμανική ανταγωνίστριά της η Puma ανακοίνωσε και εκείνη ότι οι επιχειρηματικές της δραστηριότητες στην Κίνα “επηρεάστηκαν σοβαρά από τα μέτρα ασφάλειας και τους κυβερνητικούς περιορισμούς”.
“Πάνω από τα μισά από τα δικά μας καταστήματα λιανικής πώλησης και αυτά των συνεργατών μας είναι προσωρινά κλειστά λόγω της αποφάσεων των τοπικών αρχών” ανέφερε η εταιρία στο περιθώριο της ανακοίνωσης των ετήσιων αποτελεσμάτων της.