Ένας από τους πιο εμβληματικούς οίκους κοσμημάτων του κόσμου, η Tiffany & Co ανακοίνωσε χαμηλότερες των αναμενόμενων τριμηνιαίες πωλήσεις και απρόσμενη μείωση στις συγκρίσιμες πωλήσεις της λόγω των χαμηλότερων καταναλωτικών δαπανών από τουρίστες και εγχώριους πελάτες στην Αμερική, τη μεγαλύτερή της αγορά.
Η μετοχή της εταιρίας κατέγραψε πτώση 5,6% στα 87,95 δολάρια κατά την προσυνεδριακή της διαπραγμάτευση.
Η Tiffany, της οποίας τα κοσμήματα συχνά εμφανίζονται στα κόκκινα χαλιά του Χόλυγουντ, προσπαθεί να προσελκύσει νεαρούς καταναλωτές, ιδιαίτερα στην Αμερική, οι οποίοι συνήθως καταφεύγουν σε οικονομικότερες επιλογές.
Οι πωλήσεις σε καταστήματα που λειτουργούν περισσότερο από 12 μήνες μειώθηκαν κατά 3% συγκριτικά με αύξηση κατά 1,1% που ανέμεναν οι αναλυτές σε έρευνα της εταιρίας Consensus Metrix.
Οι καθαρές πωλήσεις της Tiffany αυξήθηκαν οριακά στα 899,6 εκατ. δολάρια το πρώτο τρίμηνο που έληξε στις 30 Απριλίου. Τα καθαρά κέρδη της εταιρίας αυξήθηκαν στα 92,9 εκατ. δολάρια, ή 74 σεντς ανά μετοχή, από τα 87,5 εκατ. δολάρια, ή 69 σεντς ανά μετοχή, ένα χρόνο νωρίτερα.
180 χρόνια έχουν περάσει από την ημέρα που ιδρύθηκε η εταιρεία Tiffany & Co. από τον Charles Lewis Tiffany. Το πρώτο κατάστημα άνοιξε στη Νεα Υόρκη και ενώ αρχικά πωλούσε χαρτικά και είδη πολυτελείας τελικά έφτασε στα διαμάντια.
Μέχρι το 1845 το κατάστημα απέκτησε φήμη και το 1847 έβαλε στην βιτρίνα του και ρολόγια χειρός και τοίχου, στολίδια, αρώματα, σερβίτσια, μοκασίνια, ζώνες και πανάκριβα κινέζικα πορσελάνινα αντικείμενα.
Ήταν 1848 όταν λάνσαρε το μονόπετρο ως το απόλυτο δαχτυλίδι αρραβώνων. Από τότε έγινε συνώνυμο της πολυτέλειας. Το 1853 έγινε η Τiffany & Co. Το 1861 το ζεύγος Λίνκολν παραβρέθηκε στα εγκαίνια νέου καταστήματος. Ο Charles Tiffany πέθανε το 1902. Το 1905 το κατάστημα μετακόμισε στην Πέμπτη Λεωφόρο.
Από τότε το ένα κατάστημα διαδέχεται το άλλο και εκτός ΗΠΑ και το 1961 γίνεται παγκοσμίως γνωστό με την περίφημη ταινία “Breakfast at Tiffany’s” με πρωταγωνίστρια την Audrey Hepburn.