Ο ελαττωματικός σχεδιασμός του συστήματος εντολών πτήσης του Boeing 737 Max έπαιξαν μεγάλο ρόλο στη συντριβή του αεροσκάφους της Lion Air ανοικτά της Ινδονησίας.
Η τραγωδία με την συντριβή του αεροσκάφους Boeing 737 Max της Lion Air στις 28 Οκτωβρίου 2018 είχε στοιχίσει τη ζωή σε 189 ανθρώπους, με τις αρχές στην Ινδονησία να συνεχίζουν την έρευνα.
«Ο σχεδιασμός και η πιστοποίηση του MCAS», ενός αυτόματου συστήματος που εμποδίζει το αεροπλάνο να πραγματοποιήσει κάθετη πτώση, «δεν ήταν οι κατάλληλοι», ανακοίνωσε η εθνική επιτροπή αρμόδια για την ασφάλεια των μεταφορών σε έκθεσή της που δόθηκε σήμερα στη δημοσιότητα στην Τζακάρτα αναφορικά με το Boeing 737 Max της Lion Air.
Μερικούς μήνες μετά από αυτή την τραγωδία, ένα αεροπλάνο του ίδιου μοντέλου της εταιρείας Ethiopian, το οποίο εκτελούσε δρομολόγιο ανάμεσα στην Αντίς Αμπέμπα και το Ναϊρόμπι, συνετρίβη και αυτό οδηγώντας στον θάνατο 157 άτομα. Από τότε όλα τα Boeing 737 Max είναι καθηλωμένα στο έδαφος.