Τη Δευτέρα 7 Σεπτεμβρίου αναμένεται να ξεκινήσει πάλι η παραγωγή αυτοκινήτων στο εργοστάσιο της BMW Group στην πρωτεύουσα της Βαυαρίας.
Η διακοπή των εργασιών της BMW Group για έξι εβδομάδες φέτος το καλοκαίρι, αξιοποιήθηκε για να εφαρμοσθεί μία σειρά μέτρων αναμόρφωσης, πριν υποδεχτεί στις γραμμές παραγωγής την πλήρως ηλεκτρική i4 το 2021.
Η μπαταρία υψηλής τάσης καθιστά τη φιλοσοφία αμαξώματος της BMW i4 διαφορετική από αυτή των μοντέλων που κατασκευάζονταν μέχρι πρότινος στο εργοστάσιο. Η μπαταρία υψηλής τάσης τοποθετείται από κάτω.
Παρόλα αυτά, περίπου το 90% των υφιστάμενων συστημάτων παραγωγής που χρησιμοποιούνταν στο τμήμα αμαξωμάτων μπορεί να ενσωματωθεί και να επιστρατευθεί για τη μελλοντική παραγωγή του νέου αμιγώς ηλεκτρικού αυτοκινήτου.
Εκτός από την εγκατάσταση νέων συστημάτων, ο υπάρχον εξοπλισμός παραγωγής θα πρέπει επίσης να μετατραπεί, ώστε η BMW Σειρά 3 Sedan και η BMW Σειρά 3 Touring -και οι δύο με κινητήρες εσωτερικής καύσης και υβριδικό σύστημα κίνησης-, η νέα BMW M3 και η πλήρως ηλεκτρική BMW i4 να μπορούν να παράγονται στην ίδια γραμμή.
Τεχνολογία εικονικής πραγματικότητας (VR) χρησιμοποιείται επίσης εν γένει για τα συστήματα μετάδοσης και την τελική συναρμολόγηση με σκοπό τη βελτιστοποίηση των μελλοντικών διαδικασιών. Το πιλοτικό πρόγραμμα VR δίνει μία πρώτη γεύση από τις προγραμματισμένες δομές και διαδικασίες, αυξάνει την ακρίβεια σχεδιασμού στις αρχικές φάσεις ενός project και μειώνει το χρόνο σχεδιασμού.
Οι εργαζόμενοι μπορούν να πάρουν μία ιδέα από το νέο χώρο εργασίας τους σε ένα εκπαιδευτικό περιβάλλον VR. Τα VR γυαλιά τους προσφέρουν μία εικόνα από το νέο τους εργασιακό περιβάλλον και τις προγραμματισμένες διαδικασίες.
Ως αποτέλεσμα, οι εργαζόμενοι μπορούν συχνά να προτείνουν ιδέες που επιτρέπουν τη βελτιστοποίηση των νέων λειτουργιών εκ των προτέρων και την προσαρμογή τους για ενσωμάτωση στο σύστημα.
πηγή: ΑΠΕ – ΜΠΕ