Τέλος στο χαρακτηριστικό μοτίβο ταρτάν, τη θέση του πλέον παίρνουν τα αρχικά “ΤΒ” που παραπέμπουν στον Τόμας Μπέρμπερι, τον ιδρυτή της Burberry.
Συστήνεται η… νέα Burberry
Το λογότυπο σε γραμματοσειρά sans serif, με κεφαλαία γράμματα bold και από κάτω δύο λέξεις: “London England” σχεδιάστηκε από τον βρετανό γραφίστα Πίτερ Σάβιλ, διάσημο για τη δουλειά του με το μουσικό συγκρότημα New Order. Το νέο σήμα άρχισε να προβάλλεται στη διαφημιστική εκστρατεία της Burberry.
Το προηγούμενο λογότυπο παρουσίαζε έναν ιππότη πάνω σε άλογο που έτρεχε και από κάτω έγραφε “Burberry Established 1856”.
Ο 44χρονος σχεδιαστής, το πρώην “αστέρι” του οίκου Givenchy, που σχεδιάζει ρούχα για την Μπιγιονσέ και την Μαντόνα, φέρνει επανάσταση στον βρετανικό οίκο, αρχής γενομένης από την επανεφεύρεση του θρυλικού μονογράμματος της εταιρίας. Η Burberry και ο νέος της καλλιτεχνικός διευθυντής ανακοίνωσαν την είδηση στο Instagram, αναρτώντας επίσης φωτογραφία του νέου logo και δίνοντας στη δημοσιότητα μια ανταλλαγή ηλεκτρονικών μηνυμάτων μεταξύ του Ρικάρντο Τίσι και του Πίτερ Σάβιλ, ώστε να εξηγήσουν πώς φτιάχτηκε το νέο σήμα.
Για το νέο μονόγραμμα, ο Ρικάρντο Τίσι έψαξε μέσα στα αρχεία του οίκου και εμπνεύστηκε ένα λογότυπο που είχε σχεδιαστεί το 1908 και ένα μονόγραμμα που είχε σκιτσάρει ο Τόμας Μπέρμπερι.
Τα αρχικά “ΤΒ” πλεγμένα μεταξύ τους, σε χρώμα λευκό και πορτοκαλί πάνω σε σκούρο μπεζ φόντο, είναι η νέα οπτική ταυτότητα που σηματοδοτεί μια στροφή στην ιστορία του βρετανικού οίκου. Το νέο σήμα θα τυπωθεί σε διάφορα κομμάτια της πρώτης κολεξιόν του Τίσι για τον οίκο, η οποία θα παρουσιαστεί στην Εβδομάδα Μόδας στο Λονδίνο από τις 14 έως τις 18 Σεπτεμβρίου.
Πηγή: ΑΠΕ – ΜΠΕ
Φωτογραφίες: Reuters