Ο πιλότος ήταν πολιτικοποιημένος και είχε φωτογραφηθεί με μπλουζάκι “η Δημοκρατία πέθανε” και ο συγκυβερνήτης ήταν εκείνος που απόλυτα ήρεμος καληνύχτησε τον πύργο ελέγχου, στην τελευταία επικοινωνία του Boeing της Malaysia Airlines, πριν χαθεί από τα ραντάρ και από προσώπου γης.
Για άλλη μια μέρα οι έρευνες για τον εντοπισμό του αεροπλάνου με τους 239 επιβαίνοντες παραμένουν άκαρπες. Η Αυστραλία ανακοίνωσε ότι κατάφερε να… περιορίσει (;) τις έρευνες σε μια έκταση 600.000 τετραγωνικών χιλιομέτρων, η Κίνα ξεκινά και χερσαίες έρευνες αλλά αποτέλεσμα μηδέν. Μόνο σενάρια…
Το τελευταίο από αυτά δημοσιεύεται στους New York Times. Η εφημερίδα επικαλείται κορυφαίους Αμερικανούς αξιωματούχους, σύμφωνα με τους οποίους η αλλαγή πορείας του αεροπλάνου και η στροφή προς τη Δύση έγινε από ηλεκτρονικό υπολογιστή και κάποιον μέσα από το πιλοτήριο, που μπήκε στο σύστημα και άλλαξε την πορεία πτήσης.
Ο άνθρωπος μυστήριο είχε γνώσεις του συστήματος λειτουργίας του αεροπλάνου και αντί να αλλάξει την πορεία χειροκίνητα, το έκανε πληκτρολογώντας στο κομπιούτερ που ελέγχει το σύστημα διαχείρισης πτήσης επτά ή οκτώ κωδικούς, σύμφωνα με τους Αμερικανούς αξιωματούχους.
Το σύστημα διαχείρισης πτήσης (Flight Management System) όπως είναι γνωστός ο υπολογιστής αυτός, κατευθύνει το αεροπλάνο από σημείο σε σημείο βάσει του σχεδίου πτήσης. Δεν είναι σαφές εάν η πορεία του αεροσκάφους επαναπρογραμματίστηκε πριν ή μετά την απογείωση.
Το νέο σενάριο έρχεται να ενισχύσει ακόμη περισσότερο την εκτίμηση πως στο Boeing των Malaysian Airlines έγινε αεροπειρατεία και ενδεχομένως να είναι μπλεγμένοι στην υπόθεση οι πιλότοι της πτήσης MH370.
Οι αρχές της Αυστραλίας κατάφεραν να… περιορίσουν τη ζώνη όπου αναζητείται το χαμένο αεροπλάνο σε μια… έκταση 600.000 τετραγωνικών χιλιομέτρων στον νότιο Ινδικό Ωκεανό. Μια έκταση που έχει το μέγεθος της Ισπανίας της Πορτογαλίας μαζί!
Τα ισχυρά ρεύματα και οι κακές καιρικές συνθήκες δυσχεραίνουν ακόμη περισσότερο τις έρευνες.
Στο βόρειο ημισφαίριο, οι έρευνες περιλαμβάνουν ένα τόξο που ξεκινά από τη Μαλαισία και εκτείνεται προς τη βόρεια Ταϊλάνδη, τη Μιανμάρ, την Κίνα και το Καζακστάν.
Η Αρχή Ναυτικής Ασφάλειας της Αυστραλίας (AMSA) διευκρίνισε ότι η νότια ζώνη ερευνών για το χαμένο αεροσκάφος μειώθηκε από τα 19 εκατομμύρια τετραγωνικά χιλιόμετρα που ήταν αρχικά με βάση την ανάλυση των δορυφορικών στοιχείων που πραγματοποιήθηκε από το Εθνικό Κέντρο Ασφάλειας των Μεταφορών των Ηνωμένων Πολιτειών, ενώ η ίδια η AMSA περιόρισε ακόμη περισσότερο τη ζώνη με βάση τις κινήσεις των θαλασσίων ρευμάτων κατά το διάστημα των τελευταίων δέκα ημερών.
Εκτός όμως από τον Ινδικό Ωκεανό, η Κίνα ανακοίνωσε πως πλέον ψάχνει το αγνοούμενο αεροπλάνο και στο έδαφός της, ενώ αρνήθηκε πως κάποιος από τους Κινέζους επιβάτες του Boeing μπορεί να συνδέεται με την εξαφάνιση του.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Ψάχνουν το άφαντο Boeing της Malaysia Airlines και στο έδαφος της Κίνας
Εφιάλτης! Υπό ποιες συνθήκες το αεροπλάνο φαντομάς μπορεί να κάνει τρομοκρατικό χτύπημα
Μέσα στην δίδυμη πτήση του μοιραίου Boeing της Malaysian Airlines – ΦΩΤΟ